La Junta Local Fallera i el Centre Integrat de formació Professional Luis Suñer d’Alzira han signat un conveni de col•laboracióEl alumnes que estiguen cursant l'últim curs del cicle formatiu de gestió administrativa podran realitzar pràctiques en les dependències de la JLF

La Junta Local Fallera (JLF) i el Centre Integrat de Formació Professional (CIPFP) “Luis Suñer Sanchis” han signat recentment un conveni de col·laboració perquè alumnes que estiguen cursant l'últim curs del cicle formatiu de gestió administrativa puguen realitzar pràctiques Formatives (FCT) en les dependències de la JLF.
La JLF es veurà beneficiada en la signatura d'aquest conveni a partir del proper mes d'abril, període en el qual l'alumnat inicia les seves pràctiques formatives.
L'esdeveniment protocol·lari, de la signatura del conveni de col·laboració, en el qual van estar presents . Juan Sancho Alario, director del CIPFP Luis Suñer i Vicente Muñoz Llorca president de la Junta Local Fallera de la Ciutat d'Alzira, es va realitzar en el despatx del director del Institut i va estar acompanyat per. Salvador Camarena Vila, delegat de JLF.
Finalment, Juan Sancho Alario els va informar de tota l'oferta educativa del centre així com dels cursos del Servef que s'impartiran pròximament. Les dos parts es van mostrar obertes a reprendre nous acords en benefici de tota la ciutat d'Alzira i municipis propers.
EL SEIS DOBLE se reserva el derecho de admitir comentarios en las entradas de su diario digital. Podrán ser omitidos en las noticias de carácter comercial o personal, bien por acuerdo de la redacción, o bien por decisión de las partes implicadas.
Añadir un comentario

















Etiquetas de esta noticia