Viernes, 19 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.223 Año: 18 Noticias: 45.859 Fotografías: 108.846 Comentarios de usuarios: 125.571
EL SEIS DOBLE
martes, 28 de enero de 2014
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 EUPV-Alzira organitza un acte públic que comptarà amb les intervencions de Cayo Lara i Marga Sanz

El pròxim dijous, a les 19:00 hores, en l’IES Rei en Jaume



EUPV-Alzira organitza un acte públic que comptarà amb les intervencions de Cayo Lara, coordinador federal d’IU i portaveu de l’Esquerra Plural al Congrés, Marga Sanz, coordinador general d’EUPV i síndica d’EU a les Corts Valencianes, i serà presentat pel coordinador local d’EUPV-Alzira i regidor a l’Ajuntament, Ivan Martínez. Tindrà lloc el pròxim dijous, dia 30 de gener, a les 19.00 h. en l’IES Rei en Jaume d’Alzira.

Aquest acte públic s’emmarca en la campanya d’IU-federal i d’EUPV “És l’hora. És l’hora de comprometre’s, de participar, de transformar la realitat”. Es tracta d’abocar tota la nostra organització i la ciutadania en la resposta al conflicte social marcat per les polítiques de retallades començades pel PSOE i agreujades pel PP i, des de fora, per la troica (Comissió Europea, Banc Central Europeu i l’FMI). I això amb l’objectiu de crear un bloc social i polític per enfrontar-se a la involució neoliberal que estem patint. En efecte, el pròxim repte que se’ns presenta són les eleccions europees en el mes de maig.

EU-Alzira
 

El Seis Doble no corregix els escrits que rep. La reproducció d'este text és literal; fidel a les paraules, redacció, ortografia i sentit de l'autor/s.

 

 

En El Seis Doble Temático…

Hermanos separados por sus selecciones nacionales

¿Cuánto cobran los políticos?

 

 

              

.-000113                                                                   .-000080

               

.-000219                                                         .-000019

 

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal