Festa de Carnestoltes y teatre per a joves i adults hui a AlziraEn la Plaça Major, a les 17:30 hores, i en el Gran Teatre, a les 20:30 hores
Hui, a les 17:30 hores, en la Plaça Major, festa de carnestoltes amb l’obra “Clown Ritmo”, de Engrata Companyia de Teatre.
“Clown Ritmo” és un espectacle music-teatral. A través de cançons conegudes es parlarà sobre la interculturalitat i els valors de l’amistat, la cultura musical i l’aprenentatge a través del joc. Un espectacle divertit embastat amb números de clown en què disfrutaran tant xicotets com grans passant un estona d’allò més divertida.
Direcció: José Carlos Soto
“Màgia demente”, és l’última i més disparatada aventura teatral d’Alberto de Figueiredo. El seu espectacle més boig, on lluita amb el seu altre jo, un personatge virtual absolutament “dement”.
Alberto aconseguix, una vegada més, capgirar el món de la màgia impregnant el seu art de frescor, comicitat i unes miquetes de bogeria. Màgia moderna i de qualitat amb què l’espectador viurà autèntiques bogeries sense parar de riure.
Durada de 80 min. / Espectacle en castellà.
Entrada pati i llotges: 8 € (reduïda: 6 €) / 1er pis i laterals: 6 € (reduïda: 4 €).
Comunicaciones, telefonía móvil en Alzira Hogar - Complementos en Alzira
.-000017 .-000097
Añadir un comentario






















Etiquetas de esta noticia