Sábado, 20 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.224 Año: 18 Noticias: 45.859 Fotografías: 108.846 Comentarios de usuarios: 125.571
EL SEIS DOBLE
martes, 6 de marzo de 2012
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1 2 3 4 5

 Aficionats a la bicicleta han fet una pujada al Pla del Barber

“Una vegada dalt les vistes son impressionants”


 

Una marxa prou dura que ens va fer baixar de la bici en alguns trams per la pendent massa forta, i en altres per la grava solta que feia patinar les bicis, però molt bonica perquè una volta passàrem la casa forestal ja semblava una zona natural, sense més impacte artificial que la pista i algunes parets enrunades. Dalt la Vall de la Casella s’està recuperant bé, encara que lentament dels problemes que ha patit. Sens dubte podem dir que és un dels grans pulmons verds d’Alzira, entre les Agulles i la Murta.

I les vistes des de dalt són impressionants. Cap a la Ribera el mosaic dels nostres pobles i camps, cap a la Valldigna la xicoteta i bonica vall que s’obri a la Mediterrània. Des de València fins al Montgó tota la badia.

També veiérem el lamentable estat dels tarongers abandonats, els camps més alts, que arriben fins l’entrada de la finca municipal. Quina pena vore la que en altra època va ser la principal riquesa de València ara abandonada. I això mentre cada volta són més els pobres que rebusquen als contenidors el menjar que no tenen (per què no es creen ja hortets familiars ecològics en les terres que té l’Ajuntament prop del casc, com fan en altres ciutats?).

Pedro Domínguez

 

 
Control de plagas en Alzira    Dentistas - Clínicas en Alzira    Muebles en Alzira

 
Centros deportivos en Alzira    Dietética - Nutrición en Alzira
 

 

             

        .-000081                                                             .-000080

               

               .-000075                                                    .-000136

 

  



                            

.-000084                                                                  .-000091

                          

 .-000100                                                                                          .-000102


 

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Arthur - 06/03/2012
Notición, sí señor. Des d'ací vos propose altres impressionants titulars: "Una dona entra a la carniceria i pregunta qui és la última" o "Multen a un home per no pagar la O.R.A". Pos això.
Martes ni te cases, ni te embarques - 06/03/2012
Sí Arthur, esta noticia debe interesar más a los editores de este diario, que por ejemplo la absolución de Camps, de la que no hablaron.
No hay la menor duda que las rutas de bicicleta de Pedro van a traer grandes beneficios a la población alcireña, mientras no les ocurra nada y nos vaya a tocar pagar un rescate o los gastos médicos. Además deberíamos agradecer el amplio trabajo fotográfico con el comparten sus experiencias, con esas maravillosas fotografías que nos envían y que puede que algún día cedan al Muma.
Benito - 06/03/2012
Pedro, en la foto 4 pareces Moisés arriba en la montaña hablando con Dios y recibiendo los Diez Mandamientos.
Pedro - 06/03/2012
Potenciar l'ús de la bici i el turisme verd, fomentar el contacte i l'estima de la Natura, són coses molt positives per a tots, malgrat que en aquest país algunes persones no ho entenen encara. Costa madurar i encara costa més actuar i canviar a millor...
Ramón - 06/03/2012
Per a parlar de Camps ja esta Canal Ou.

Arthur - 07/03/2012
Que sí, Pedro, que sí. Jo només dic que molta més gent fa això, el que passa és que no ho diu tant. I que al pas que va aquest diari, no tardarem molt en vore titulars com els que jo proposava...

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal