Els atletes del Club Atletisme La Ribera tenen una actuació destacada en el Campionat Autonòmic InfantilEn total s’obtingueren cinc medalles; dos d’or i tres d’argent
Els atletes del Club Atletisme La Ribera destacaren de forma molt especial en el Campionat Autonòmic Infantil de Pista a l’Aire Lliure celebrat recentment a Castelló.
Cinc medalles en total; dos d’or en els 3000 m, tant masculins com femenins, una per a Marc Doménech amb 10:36, que es va proclamar nou campió autonòmic en una difícil carrera disputada a l’esprint, i l’altra per a Lorena Giménez, nova campiona autonòmica en la mateixa prova i en una carrera semblant que va dominar tota la prova guanyant a l’esprint als seus rivals.
Les medalles d’argent foren per a Alejandro Torres, en una sensacional carrera de 1000 metres obstacles amb 3:22, per a Noelia Borrás, en martell a sols 2 cm de l’or encara que amb medicions dubtoses en contra, i per a Teresa Guerrero, en 1000 metres on també millorà la seua marca 3:13, amb una carrera plena de força.
També participaren Jaime Dolz, en javelina i 1000 metres; Andreu Sanchis, en martell i javelina; Alex Benavent, en 1000 metres i disc; Andreu Martínez, en 1000 metres; Noelia Borrás i Teresa Guerrero,també en disc; Lucia Botija, en el 3000 metres; Marc Doménech, en 150 metres, i Alejandro Torres, en llargada.
Club Atletisme La Ribera
.-000114 .-000019
.-000081 .-000080
Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia
Enhorabuena,un campeonato autonómico muy disputado, con grandes marcas conseguidas.
Como a estos equipos tan modestos no hay nada que "recortarles", vistos los exitos conseguidos esta temporada, y visto el gran numero de componentes; quizas alguien deberia plantearse aumentarles el apoyo, creanme, no va a ser dificil aumentar algo.
Enhorabuena por el esfuerzo a atletas, entrenadores y familiares.
Añadir un comentario
























Etiquetas de esta noticia