EU-Alzira lamenta que la Generalitat Valenciana encara dega a l’Ajuntament més de 630.000 € en programes d’ocupació“La falta de recursos financers de la Generalitat Valenciana i la seua mala gestió està comprometent les polítiques de treball”
Esquerra Unida d’Alzira lamenta que el Servef (el Servei Valencià d’Ocupació i Formació) encara deu més de 630.000 euros pels programes de formació i ocupació a l’Ajuntament corresponents als exercicis del 2010 i 2011. Aquesta quantitat equival a més de tota l’aportació municipal dels últims 5 anys en aquestos mateixos programes
Des d’EU denunciem que en programes que tingueren lloc l’any passat, com ara el PAMER per a la realització de tasques de neteja del medi i prevenció d’incendis, encara es deuen els 30.000 euros de subvenció. Si bé és cert que una part d’aquell deute de la Generalitat per a polítiques de formació i ocupació són d’alguns programes que començaren l’any passat i acaben de finalitzar, en canvi uns 200.000 € corresponen a despeses corresponents al 2010. Per exemple: es deuen 75.000 € de la subvenció per a la contractació dels Agents de Desenvolupament Local o 50.000 del Salari Jove (un programa que ja ha suprimit la Generalitat).
Per a Ivan Martínez, regidor d’EU en l’Ajuntament d’Alzira: “la falta de recursos financers de la Generalitat Valenciana i la seua mala gestió està comprometent un aspecte que deuria ser primordial com són les polítiques de treball. De fet, com en el nostre cas, són els ajuntaments els que se n’estan fent càrrec, i això va en detriment dels propis recursos que podrien destinar els municipis per a programes d’ocupació propis.”
Segons Martínez, portaveu de la formació d’esquerres: “des d’EU exigim a l’equip de govern que obligue a la Generalitat a establir un calendari creïble de pagaments en aquesta matèria, com és el treball i la formació públics, que ha de ser del tot prioritari.
EU-Alzira
.-000144 .-000146
.-000141 .-000143
Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia
“Des d’EU exigim a l’equip de govern que obligue a la Generalitat a establir un calendari creïble de pagaments en aquesta matèria".
Una pregunta, ¿exigirá el Ayuntamiento a la Generalitat intereses por la morisidad de la Generalitat? Si cualquier alzireño no paga la contribución en la fecha establecida le añaden un recargo, ¿hará lo mismo el Ayuntamiento en este caso y defenderá los intereses de los alzireños (algo de lo que presume el PP) o agachará la cabeza e hincará la rodilla ante las decisiones de la Generalitat?
Añadir un comentario

















Etiquetas de esta noticia