Aljazzira Jazz Club presenta hui a Paul Evans, Felip Santandreu, Pau Ortolà en un concert a AlziraEn l’auditori de la Casa de la Cultura, a les 19:30 hores
Paul Evans (trompeta), Felip Santandreu, (bateria) i Pau Ortolà (orgue Hammond) són reconeguts músics de jazz residents a València. Les seues trajectòries professionals han coincidit a multitud de projectes; Ortolà i Santandreu a Enclave Latin Jazz, banda amb què van guanyar el 2on premi a millor disc de jazz de l’any (Revista JAÇ, 2006), actuant a Calle 54 (Madrid), RTVE, Festival Internacional de Alentejo (Portugal, 2006), La Paz (Bolívia, 2008) i acompanyant grans solistes com Jesús Santandreu, David Pastor, Toni Belenguer, Víctor Mendoza (Berklee School of Music), etc. També son habituals del col·lectiu Sedajazz, on van coincidir amb Paul Evans, trompetista originari de Kent, format amb grans mestres de trompeta com Ray Simmons i Ray Allen, i a institucions com Ghildhall School of Music i la Royal Academy of London.
Eventualment col·labora amb grans orquestres de Londres, i al mateix temps ha anat integrant-se per complet a l’ escena jazzística, actuant a més de 30 països amb multitud de formacions diferents. Com a exemple, recentment va actuar al festival internacional de jazz de Donosti amb la Perico Sambeat Flamenco Big Band, presentant una gravació al mític segell americà Blue Note.
Per a aquesta ocasió, composen un trio de jazz en el qual, com es feia habitualment al jazz dels anys 50 i 60, l’orgue hammond substitueix el contrabaix creant noves sonoritats que interactuen amb bateria i trompeta. El repertori repassa melodies i temes de diferents estils del jazz, amb grans parts d’improvisació i interacció.
El concert serà hui, a les 19:30 hores, en l’auditori de la Casa de la Cultura. Entrada: 3 euros.
Añadir un comentario























Etiquetas de esta noticia