Jueves, 18 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.222 Año: 18 Noticias: 45.856 Fotografías: 108.842 Comentarios de usuarios: 125.570
EL SEIS DOBLE
miércoles, 28 de enero de 2015
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1 2

 Continuen els èxits per al Club Atletisme La Ribera en les competicions autonòmiques

Els integrants del club han quedat en les primeres posicions


.-000243

El diumenge es celebrà en Alcoi la XXVII edició d'aquest cross, puntuable per al circuit autonòmic, en un molt bon dia per a correr, prop de 700 atletes de la comunitat han participat en aquest dur circuit.

Nombrosa participació de raboseros i rabosetes, encara que amb pocs podium. Un altre trofeu de plata s'ha emportat el imparable Adrián Moscardó en la categoria benjamí.

Altres intengrants han estat prop de les primeres posicions. Destaquem el cinqué lloc de Pablo Rosell, el sisé de Borja Martínez, el cinqué de Nayara Vila, el quart de Alex Morante, el sisé de Lucía Botija i el cinqué de Clara Doménech.

Seguirem entrenant fort per a que el proper diumenge en Ontinyent, campionat autonòmic per equips, tindre més i millors resultats.

Club Atletisme La Ribera

 

El Seis Doble no corregix els escrits que rep. La reproducció d'este text és literal; fidel a les paraules, redacció, ortografia i sentit de l'autor/s.

  

 
              
 .-000070                                               .-000130
              

 .-000210                                                              .-000132

 

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

DeportesAtletismo

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

baltimore - 28/01/2015
enhorabuena
thomas carcetti - 28/01/2015
enhorabona als atletes de la rabosa, esperem que aviat millori la iluminacio i el manteniment de les instal·lacions.
aficionat - 31/01/2015
Thomas, sembla que els vots dels atletes no interesen a l'alcaldesa. Al ritme actual, les obres per montar 10 o 12 faroles duraran fins les properes eleccions, entonces segurament prometran pintar la pista i cedir el material, que ja estará estropeat, perque es puga utilitzar.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal