Viernes, 19 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.223 Año: 18 Noticias: 45.856 Fotografías: 108.842 Comentarios de usuarios: 125.569
EL SEIS DOBLE
miércoles, 18 de enero de 2017
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 El PSOE d'Alzira satisfet amb l'aprovació dels pressupostos de 2017, que continuen apostant per les polítiques del canvi

"Uns pressupostos realistes i transformadors" segons la formació política


 

 

 .-000444
 

Ahir es va celebrar el ple d'aprovació dels pressupostos per a l'any 2017 que tenen com a principal objectiu impulsar la recuperació econòmica i social per a la nostra ciutat.

L'aprovació del pressupost suposa el compromís del govern municipal amb la ciutadania, dit d'un altra manera, és la traducció econòmica de la voluntat política d'un equip de govern que es reafirma en la seua intenció de canviar les coses.

Des del PSOE assenyalem que cada xifra d'este pressupost és el resultat d'una motivació política com a resposta als problemes actuals, però també de futur, escoltant les critiques constructives que ens van aplegant per part de la ciutadania.

Amb este pressupost no s'augmenta la pressió fiscal, i per contra sí s'experimenta un increment en el capítol de despeses corrents per tal de millorar diversos servicis públics; atorga un pes important a les polítiques de benestar social; finança inversions amb recursos públics; potència la participació ciutadana donant veu a les veïnes i veïns per tal que establisquen les seues prioritats en les inversions, sense augmentar el deute de l'Ajuntament.

Isabel Aguilar, portaveu socialista, ha manifestat que "Estos pressupostos preveuen inversions de quasi dos milions d'euros, per mig de tres vies: inversió en els pressupostos,  fons de cooperació municipal i venda de patrimoni, per tal són uns pressupostos realistes i transformadors".

Sí d'una cosa podem sentir-nos satisfets és que des de que formem part de l'equip de govern s'està apostant per polítiques marginades a llarg d'anys que menyspreaven tant la cultura com les festes de la nostra ciutat.

Assenyalar que el pressupost està a l'altura de la situació actual que travessa d'Alzira, tenint en compte que només s'ha presentat una esmena al mateix per part del Partit Popular, el que ve a significar que en el seu conjunt s'ajusta a les necessitats per tal de fer front al que reclama la ciutadania.    

Per últim remarcar que no ens estranya ni sorprèn el vot en contra del Partit Popular i Ciudadanos, ja que queda patent que ni objectius ni finalitats amb els ciutadans són les mateixes.

PSPV-PSOE Alzira

 

El Seis Doble no corregix els escrits que rep. La reproducció d'este text és literal; fidel a les paraules, redacció, ortografia i sentit de l'autor/s.

 

 

 

 

  


 

.-000331

.-000065
.-000100

.-000295

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

PolíticaActualidad Política

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Marieta - 18/01/2017
Lo peor del PSOE es la srta. Aguilar. Por Dios!!!! como la dejan hablar, es patetita, infantil, arrogante, xxxxx......... que triste. Quien havisto al PSOE y quien lo ve.
Odando - 18/01/2017
Que razón tienes Marieta... Después de oírla ayer cada vez estoy más convencida de que el señor castillo tiene razón, su ídolo de esta chica es la Sra Bastidas..... Cuando la oí decir "soy una apasionada de la política", confirmado que tiene una gran problema de celos.....
pepe - 18/01/2017
Me parece todo bien sin entrar en detalles que no conozco, pero, la venta de patrimonio no es ningún mérito ni motivo de alegría, el patrimonio de nuestra ciudad ha costado años de hacer y resulta muy fácil " vender patrimonio ". También han opinado sobre ésto en las asambleas que hacen antes de los plenos ?, las personas saben lo que ésto significa ? me quedan muchas dudas ...... por que se está empobreciendo Alzira gracias a los que nos gobiernan ?
Joan V - 18/01/2017
Cuando tu único trabajo ha sido y es la política, tu principal interés es pegarte a la poltrona, y tratar como sea de seguir allí.
remigio - 19/01/2017
¿para cuándo una limitación de mandatos, sea cual sea el cargo, de ocho años máximo? y después al mismo puesto de trabajo que se tenía, por supuesto.Entonces sí me creeré lo de la pasión por la política y no por la vidorra que se pegan muchos con ella, que es lo que se desprende de la mayoría de sus rostros.
Carlos - 19/01/2017
Totalmente de acuerdo con todo lo dicho anteriormente.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal