Viernes, 19 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.223 Año: 18 Noticias: 45.856 Fotografías: 108.842 Comentarios de usuarios: 125.571
EL SEIS DOBLE
domingo, 12 de marzo de 2017
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 Ricardo Sixto qüestiona l’oposició del govern central a les municipalitzacions de l’Ajuntament d’Alzira

"La gestió directa dels serveis municipalitzats ha suposat, només en el 2016, un estalvi de quasi 400.000 euros"


 

 .-000079

EUPV ha formulat diverses preguntes al govern per com ha interposat, de la mà de la Delegació de Govern, sengles recursos contra l’Ajuntament. Unes municipalitzacions que han complit la LRSAL (llei de Racionalització i Sostenibilitat de l’Administració Local), que obligaven a tancar les societats deficitàries, com ho eren les societats mercantils d’Alzira Ràdio i IDASA (Instal·lacions Esportives d’Alzira, SA) i que l’anterior equip de govern no va emprendre cap mesura pal·liativa. I, igualment, la llei Montoro (de sostenibilitat financera), que obliga que les noves formes de gestió siguen econòmicament més rendibles que les anteriors.

La gestió directa dels serveis municipalitzats ha suposat, només en el 2016, un estalvi de quasi 400.000 euros. D’un costat, el servei de neteja municipal, respecte a l’empresa que el venia gestionant, ha suposat 110.000 euros menys per a les arques municipals (degut a l’IVA i el benefici empresarial), tot i haver ampliat els contractes que hi havia parcials d’algunes treballadores. D’una altra part, la gerència d’Alzira Ràdio, en ser ara proveïda amb una funcionària, ha significat un estalvi de 10.000 euros, i s’ha ampliat la jornada en els contractes parcials provocats per les retallades anteriors i una remodelació de les instal·lacions de la ràdio municipal. Per últim, l’augment d’abonats, les millores introduïdes i la gestió directa ha suposat 270.000 euros d’estalvis en les instal·lacions esportives municipals. Això ha repercutit en noves contractacions públiques i la reforma de diverses instal·lacions.

Des d’EUPV i el grup parlamentari d’Unidos Podemos es dóna tot el suport a totes aquestes polítiques dutes a terme pel govern municipal, format també per EU en la regidoria de Recursos Humans i Organització, en el que s’ha sigut capdavanter i audaç en defensa d’allò públic, garantit i millorant les condicions laborals i repercutint l’estalvi en benefici de totes i tots. I això amb l’acord ampli en les comissions creades a tal efecte, juntament amb sindicats i amb participació de l’oposició.

EUPV 

 

El Seis Doble no corregix els escrits que rep. La reproducció d'este text és literal; fidel a les paraules, redacció, ortografia i sentit de l'autor/s.

 


.-000337
 

 

 

 

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

PolíticaActualidad Política

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

viejo - 12/03/2017
Esto que dice Sixto sobre el ahorro de la gestión pública de la Piscina y de la radio es completamente falso, solo tiene que sacar los números a la luz del coste de los servicios ahora y antes, para desmentirme, y por supuesto, le pediré disculpas.
Considerar el no pagar IVA como un ahorro municipal, te pone a la misma altura que aquellos que abren cuentas en Pánama o la Islas Virgenes, acaso no has entendido que con el impuesto del IVA se pagan los colegios, hospitales, dependientes y hasta incluso, el sueldo de incompetentes como tú.
saludos.
Joan V - 12/03/2017
Otro que lleva en la política toda su vida, sin haber dado un palo al agua, y dando lecciones a todos.
Vaya tropa!!!
jlms - 12/03/2017
Viejo se ha adelantado a mi comentario. Totalmente cierto, lo suscribo todo.
Por favor este señor Ricardo Sixto no debe hablar sin saber lo que dice. Y no entro en la politica., pero per la mort de Deu, tanta incopetencia duele.
alziro - 15/03/2017
Los servicios municipales/municipalizados/públicos los pagamos entre todos, los usemos o no. Los servicios 100% privados solo los pagan quienes los utilizan.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal