Miércoles, 24 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.228 Año: 18 Noticias: 45.879 Fotografías: 108.866 Comentarios de usuarios: 125.584
EL SEIS DOBLE
jueves, 3 de mayo de 2018
Clic en la foto para ampliar

Foro de archivo: Hayack | El Seis Doble
Ver imágenes de esta noticia
1

 UGT ja s’esperava les sentències contraries a l’Ajuntament per la municipalització del servei de neteja

El sindicat suggereix la creació d’una empresa pública per solucionar el contenciós de la Delegació de Govern


 

 

 ._000496 
 

Francisco Santiesteban, secretari comarcal del sindicat de la Unió General de Treballadors (UGT), ha declarat a El Seis Doble que “les sentències contaries a l’Ajuntament eren previsibles i ja va avisar de les conseqüències de dur la iniciativa de la municipalització endavant amb l’actual llei de Pressupostos”.

El jutjat del contenciós administratiu número 3 de València ha anul·lat l'acord del ple d'Alzira del passat 27 de gener de 2016 respecte a la reversió del servei de neteja de col·legis públics i dependències municipals arran d’un procediment legal interposat al seu dia per part de la Delegació de Govern.

Els jutges no es mostren contraris a la reversió a l'Ajuntament, sinó que mostra la seua disconformitat per la subrogació del personal procedent d'aquesta empresa per entendre que vulnera les normes constitucionals i legals d'accés a l'ocupació pública.

Per part del sindicat van suggerir a l’equip de govern la creació d’una empresa municipal que absorbira a estos treballadors.

Segons Santiesteban, “estem d’acord amb la municipalització de serveis, però sempre que es faça de manera que s’ajuste a l’actual marc legal en este tipus de contractacions”.

El secretari comarcal està segur que des de l’Ajuntament recurriran esta segon sentència contraria a les pretensions del Consistori, perquè “han tirat pel camí de les braves, però pensem que recórrer per a perdre és crear un gasto inútil al contribuent”.

E6D

 

 

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

EconomíaEmpleo
PolíticaActualidad Política

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Maria - 03/05/2018
Seguramente si el dinero saliese de su bolsillo otro gallo cantaría,ya avisaron que no se podía hacer como se hizo , pero da igual, este ayuntamiento siempre va por las bravas

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal