Jueves, 18 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.222 Año: 18 Noticias: 45.849 Fotografías: 108.833 Comentarios de usuarios: 125.570
EL SEIS DOBLE
miércoles, 11 de julio de 2018
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 L'Ajuntament d'Alzira aprova la nova convocatòria del premi 'Crea una IDEA al Mercat de La Vila'

El termini de presentació de sol·licituds serà fins el 31 d’octubre de 2018


 
 .-000403 

L'Ajuntament d'Alzira, a través de la Regidoria de Desenvolupament Econòmic, Projectes Europeus i Treball, torna a convocar el premi “Crea una IDEA al mercat municipal de la Vila”. Com l’edició anterior, l’objectiu de la convocatòria d’aquest premi és donar una oportunitat a nous emprenedors per a poder posar en marxa un projecte que destaque pel seu component I+D+i, i donar un impuls al nostre teixit econòmic possibilitant un espai durant un any al mercat municipal de la Vila per poder desenvolupar-lo. Es concedirà un premi, finançat per l'Ajuntament d'Alzira, el qual equival al cost dels serveis del Mercat Municipal de la Vila, durant 1 any. A aquest podran optar persones físiques o jurídiques que estiguen desenvolupant un projecte innovador de negoci o hagen constituït una activitat professional i/o empresarial, a Alzira.

El regidor de Desenvolupament Econòmic, Projectes Europeus i Treball, Ivan Martinez, ha destacat que: “l'impuls de l'autoocupació exigeix de fórmules que faciliten i milloren la posta en marxa de les noves empreses, especialment xicotetes empreses que troben majors dificultats en les fases inicials. Amb el premi “Una IDEA al mercat municipal de la Vila” es  pretén premiar el millor projecte presentat per la seua qualitat i innovació per a constituir un nou negoci en un punt cèntric i modern com el Mercat Municipal de la Vila. A més, també es vol fomentar l’emprenedurisme i facilitar l’establiment de nous negocis a aquest mercat.”

Cal recordar que en l’edició d’enguany es van lliurar dos premis ex aequo. Aquesta iniciativa està inclosa dins del “Viatge de l’empleabilitat” que ha elaborat IDEA, en la que es pretén potenciar també els emprenedors: des del seu assessorament per posar en marxa una empresa, un pla de viabilitat, possibilitats de finançament amb crèdits reduïts, formació i altres ajudes (Emprén). Per tal de desenvolupar un viver d’empreses, IDEA també ha concedit des del 2015 els Premis Coworking, amb la possibilitat de gaudir d’un espai de treball col·laboratiu, i ara en les instal·lacions municipals del mercat.

El termini de presentació de sol·licituds serà fins el 31 d’octubre de 2018. Tant les bases com la instància i resta de documents annexos estaran a la disposició dels interessats en l'oficines d'IDEA, C/ Ronda d’Algemesí, 4 i es publicaran en la web municipal www.idea-alzira.com 

 

Nota de premsa del gabinet de Comunicació de l’Ajuntament d’Alzira.

 

 

 

El Seis Doble no corregix els escrits que rep. La reproducció d'este text és literal; fidel a les paraules, redacció, ortografia i sentit de l'autor/s.

 

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

ConvocatoriasConcursos, Premios y Becas
EconomíaComercios

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

De todo hay - 11/07/2018
Hola. Esto ya es lo ultimo. La traducción de esta noticia es que como Iván es tan inepto que piense alguien una idea buena y le pagamos. Cada vez a mejor, eh?
Juanma - 12/07/2018
Y pensar que a personas como Ivan Martinez le pagamos entre todos los ciudadanos su sueldo... ¿Y no habéis pensado ni tú ni vuestro equipo de gobierno en dejar de fastidiar a los empresarios alcireños con vuestros impuestos tan elevados, con vuestras leyes que cada día perjudican más a los bares, restaurantes y comercios de la ciudad? eso sin hablar de las obras y la poca o nula ayuda a generar turismo en la ciudad. Dimite de una santa vez, nos harías un favor, que cansa mucho escucharte en los plenos tus chorradas que nada tienen que ver con la realidad alcireña ni sus auténticas preocupaciones. Nuevos empresarios dice... para flipar, lo que pretendes, como ha dicho el comentario de "De todo hay", es robar ideas buenas a la ciudadanía y pagarles por ello, ya que a vosotros no os da la cabeza para dar alternativas ni propuestas que ayuden a nadie y eso que ya tenéis un sueldo por ello. Una última reflexión: si es la gente quien tiene que hacer vuestro trabajo, ¿para qué os necesitamos a vosotros? ahí lo dejo.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal