--> Art al Carrer es consolida com a festival d’art urbà - elseisdoble.com

Domingo, 15 de diciembre de 2019 Edición diaria nº 4.636 Año: 13 Noticias: 35.027 Fotografías: 94.075 Comentarios de usuarios: 108.877
EL SEIS DOBLE
lunes, 1 de octubre de 2018
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 Art al Carrer es consolida com a festival d’art urbà

Enguany han estat 50 les accions artístiques programades de dansa, teatre, música, titelles i pintures murals

 

._000572 

Els carrers d’Alzira s’han convertit este cap de setmana en rius de gent, veïnat i visitants, per gaudir de la tercera edició d’Art al Carrer, el festival que es consolida com a cita imprescindible de la programació cultural de la tardor alzirenya.

Enguany han estat 50 les accions artístiques programades de dansa, teatre, música, titelles, etc., a les quals s’ha d’afegir, a més, la realització de murals artístics que han canviat la fesomia d’algunes façanes que es trobaven deteriorades o bé han decorat les casetes del bulevard de la Comunitat Valenciana a Tulell per tal que no donen una mala imatge de la nostra ciutat.

La regidora de Cultura, Aida Ginestar, ha comentat al respecte: “Era un repte fer el festival en solitari, sense coincidir amb la Fira Comercial i la festa dels Moros i Cristians i ha eixit molt bé, veient el nombre d’espectadors en totes les actuacions. Tot i la dificultat, teníem la confiança que tot eixiria bé per la gran qualitat de la programació d’enguany i, finalment, s’ha demostrat que el canvi de dies era una aposta segura. De cara al futur, estem valorant obrir un nou espai dins de la programació ofertada a l’audiovisual.”

Per la seua banda, l’alcalde, Diego Gómez, ha ressaltat sobre el tema: “És molt important apropar la cultura a la gent amb Art al Carrer i altres activitats que la Regidoria de Cultura ha impulsat com el Nan@fest o Somriu als parcs. I no només pel fet cultural o social en sí sinó també perquè és una manera molt efectiva de dinamitzar el comerç i l’hostaleria de la ciutat”.

 

Nota de premsa del departament de Comunicació de l’Ajuntament d’Alzira.

 

El Seis Doble no corregix els escrits que rep. La reproducció d'este text és literal; fidel a les paraules, redacció, ortografia i sentit de l'autor/s.

 


 


.-000243 




Etiquetas de esta noticia

CulturaGeneralMúsicaTeatro

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Veí - 01/10/2018
Estás utilizando varias personalidades con el mismo correo electrónico.
viejo - 02/10/2018
Realmente el año pasado fué una mala idea juntar tanta fiesta en un solo fin de semana . Este año ha sido mucho mejor y era una gozada pasear por las calles de Alzira , ver las terrazas llenas de gente y a los ciudadanos sorprenderse con las diversas manifestaciones artísticas en cada rincón de la ciudad.

En resumen, este fin de semana valió la pena quedarse en Alzira.

saludos.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿Qué abunda en el desierto? Arena, agua, gas o árboles
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal
Página optimizada para navegadores Mozilla Firefox, Internet Explorer y una resolución mínima de pantalla 1024 x 768 px.