Jueves, 20 de junio de 2019 Edición diaria nº 4.458 Año: 13 Noticias: 33.839 Fotografías: 92.002 Comentarios de usuarios: 106.936
EL SEIS DOBLE
martes, 19 de febrero de 2019
Clic en la foto para ampliar

Imatge d'arxiu: Hayack | El Seis Doble
Ver imágenes de esta noticia
1

 L’Ajuntament atorga 50 ajudes a joves per a la compra de la primera vivenda

S’han destinat 30.900 euros a estes subvencions

 
 .-000006
 
.-000342 
 
L’Ajuntament d’Alzira ha atorgat un total de 50 ajudes per 70 beneficiaris joves, menors de 35 anys, per a la compra de la seua primera vivenda.

El regidor d’Hisenda i Joventut ha destacat al respecte: “Estes ajudes són necessàries ja que és difícil optar a la compra d’una primera vivenda per als joves hui en dia. Per això considerem important destinar part del pressupost a ajudar aquells joves que decidixen adquirir una propietat a la nostra ciutat. En 2017 destinàrem 30.000 euros i en 2018 també destinarem la mateixa quantitat”.

Les ajudes es lliuraren per mitjà de la Targeta d’Alzira, depenent dels metres quadrats de la vivenda, el preu, la renda, etc. 

L’ajuda es pot fer efectiva en qualsevol dels comerços adherits a este sistema de pagament. Tot i que les ajudes van destinades a 50 vivendes, es repartiren un total de 70 targetes, ja que si la vivenda té dos propietaris es repartix la quantitat en dos meitats.

 

Nota de premsa del departament de Comunicació de l’Ajuntament d’Alzira.

 

El Seis Doble no corregix els escrits que rep. La reproducció d'este text és literal; fidel a les paraules, redacció, ortografia i sentit de l'autor/s.

 

 

._000596

 

 

Etiquetas de esta noticia

Economía
SocialJuventud
Urbanismo, Infraestructuras y Vivienda

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿Qué abunda en el desierto? Arena, agua, gas o árboles
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal
Página optimizada para navegadores Mozilla Firefox, Internet Explorer y una resolución mínima de pantalla 1024 x 768 px.