Jueves, 25 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.229 Año: 18 Noticias: 45.894 Fotografías: 108.881 Comentarios de usuarios: 125.587
EL SEIS DOBLE
sábado, 7 de septiembre de 2019
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 L’Ajuntament d’Alzira i Escoles Solidàries treballen en un projecte de cooperació educativa

Hondures, Guatemala o El Salvador seran les destinacions on els docents passaran un mes per fer un intercanvi d’experiències educatives


 ._000557
._000559

L’Ajuntament d’Alzira i l’ONG Escoles Solidàries, han encetat un projecte de caire educatiu i solidari que pretén apropar experiències entre els nostres docents i els de les poblacions agermanades a Amèrica del Sud. L’objectiu és enriquir-se mútuament i construir ponts entre les dos comunitats educatives, que si bé estan molt allunyades físicament, compartixen les mateixes inquietuds.

Hondures, Guatemala o El Salvador seran les destinacions on els nostres docents passaran un període d’un mes per fer un intercanvi d’experiències educatives. Es tractat d’un projecte impulsat per Escoles Solidàries que pretén fomentar la cooperació entre els docents de diferents llocs del món.

Este programa treballa per a enriquir-se compartint experiències i maneres de viure que fan comprendre millor el funcionament d’aquest món. “Volem enllestir el treball amb la Mancomunitat per a poder concretar unes bases. Las Mancomunitat ha estat un important suport per a portar-lo a terme”, assegura la regidora de Cooperació, Leticia Piquer,

Piquer, que s’ha reunit hui junt amb l’alcalde, Diego Gómez, amb Escoles Solidàries, es reunirà també la setmana que ve amb el president de la Mancomunitat per parlar del finançament d’este programa que preveu compartir despeses entre l’administració comarcal, la local i els docents que també assumiran una xicoteta quantia. La regidora de Cooperació assegura que la vessant educativa i solidària és molt important per a l’equip de govern i per això dedicaran una partida al pròxim pressupost.

 

Nota de premsa del departament de Comunicació de l’Ajuntament d’Alzira.

 

El Seis Doble no corregix els escrits que rep. La reproducció d'este text és literal; fidel a les paraules, redacció, ortografia i sentit de l'autor/s.

 

 

 

 

 

 


  

 ._000560
 ._000583
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

Educación y Formación
SocialHumanismo

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Benito - 07/09/2019
Vamos a ver, dejaros de tonterías. A lo que interesa ¿qué aplicación le da el docente en su aula día a día? Porque si se trata de ir allí un mes a ver cómo trabajan y luego no tiene ninguna aplicación cuando regresan... mejor se están en casa.
A mí es que las frases poéticas como "L’objectiu és enriquir-se mútuament i construir ponts entre les dos comunitats educatives"... me dan risa. Los puentes sobre los ríos. Estamos en el siglo XXI, cualquiera puede ver lo que se hace en cualquier punto del mundo gracias a internet... no hace falta "construir ningún puente" y el que quiera enriquecerse que trabaje o juegue a la lotería, pero que no lo haga con dinero público.
Es que ya estamos con lo de siempre, mucha literatura barata para excusar que cuatro tíos y tías se vayan un mes a América de vacaciones; porque después nada de nada. Ni aquí se aplicará lo de Guatemala, Honduras o El Salvador ni en Guatemala, Honduras o El Salvador se aplicará lo de aquí.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal