--> Per al Partit Popular no s'estan invertint els diners necessaris per a solucionar el problema de Les Basses, que continua sent un barri susceptible de patir inundacions - elseisdoble.com

Viernes, 27 de noviembre de 2020 Edición diaria nº 4.984 Año: 14 Noticias: 37.481 Fotografías: 97.506 Comentarios de usuarios: 113.671
EL SEIS DOBLE
viernes, 22 de noviembre de 2019
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 Per al Partit Popular no s'estan invertint els diners necessaris per a solucionar el problema de Les Basses, que continua sent un barri susceptible de patir inundacions

José Andrés Hernández: “Destinar 110.00 euros a la següent fase del canal de Les Basses d'Alzira ens pareix insuficient”

 

 ._000638

 

El Partit Popular d'Alzira ha presentat les esmenes que han preparat al pressupostos de la Generalitat Valenciana per al pròxim any 2020. A través dels seus representants en Les Corts han preparat una bateria de propostes, "sempre de forma constructiva i seriosa per a que puguen dur-se a terme, fetes per que hem constatat que no s'han destinat partides pressupostaries per a realitzar-les i són importantíssimes per a la nostra localitat", ha assegurat José Andrés Hernández.

Entre les propostes pressupostaries presentades pels Populars d'Alzira destaquen les destinades a infraestructures per a serveis públics, incrementar la dotació pressupostaria per a l'edifici de la Policia Local i també per al nou edifici de bombers, un pont sobre el riu Xúquer en la CV-50, la construcció del Palau de la Justícia i la connexió d'Alzira amb l'AP-7 són algunes de les reivindicacions que ja hem tractat en altres articles.


Montajes Cebis - Diseño, montaje y suministro de cuadros eléctricos para el control de procesos industriales

y fabricación de maquinaria de todos los sectores.   ._000543


En este article tractarem les declaracions realitzades per José Andrés Hernández respecte a les infraestructures mediambientals, com la segona fase per al canal de Les Basses, "per ala qual s'ha presentat un pressupost de 110.000 euros, quantitat que creguem que és totalment insuficient i, per altra banda, per a l'àrea del Barranc de la Casella no hi ha cap partida assignada", segons els populars.

En el punt d'agricultura es parla d'una dotació pressupostaria d'uns 300.000 euros per a poder modernitzar el sistema de regadiu del marge dret del Xúquer, el reg per degoteig del terme i el manteniment de la Séquia Real del Xúquer.

En polítiques d'Igualtat assignarien uns 400.000 euros a l'atenció a la diversitat funcional i vora uns 100.000 en actuacions en temes d'Alzheimer, especialment en l'ampliació i recursos per als afectats per la malaltia i els seus familiars.

En pròximes publicacions detallarem les esmenes que han presentat als pressupostos de la Generalitat Valenciana, per al pròxim any 2020, en instal·lacions esportives, Cultura, Patrimoni, Salut, Serveis Socials i Educació.

E6D

 
 

Información relacionada 

El PP acurta la seua distancia respecte al PSPV-PSOE en Alzira i torna a ser la força més votada per al Senat

El PP d'Alzira demana a l'equip de govern que es pose a treballar en les reivindicacions que feien en l'oposició 

 

 

._000587
._000593 
._000594 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

J Antonio - 22/11/2019
Celebro la noticia que publica el diario digital Levante:
Quart de Poblet y Alzira, "excelentes" en inversión social con más de 100 euros por habitante.
https://www.levante-emv.com/comarcas/2019/11/22/quart-poblet-alzira-excelentes-inversion/1947687.html

Sólo tres ayuntamientos valencianos -Quart de Poblet, Alzira y la Vila Joiosa- con más de 20.000 habitantes alcanzan la excelencia en inversión social al destinar más de 100 euros por habitante en 2018 a este capítulo y mantener este esfuerzo en un presupuesto social en 2019, según un estudio de la Asociación Estatal de Directores y Gerentes en Servicios Sociales, elaborado a partir de datos del Ministerio de Hacienda. Según este informe de los 421 municipios que hay en España con esta cantidad de población, 40 destinan un gasto medio que no llega a los 42,71 euros anuales.

Dicho lo anterior; dudo que el Ayuntamiento de Alzira no invierta en la solución del problema de Les Basses y de otros barrios de Alzira.
Indisnado - 24/11/2019
Un problema que no tiene solución es un agujero de dinero.
Habría que elevar las viviendas y la calle para resolverlo.
Aunque se hunda más de lo que ya está el barranco, no por ello se evitará que en el momento de una crecida, entre en esta zona de la ciudad el agua.
Lamentablemente.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿Qué abunda en el desierto? Arena, agua, gas o árboles
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal
Página optimizada para navegadores Mozilla Firefox, Internet Explorer y una resolución mínima de pantalla 1024 x 768 px.