--> Dos alzirenys fan realitat el seu particular betlem en un entorn natural - elseisdoble.com

Martes, 27 de octubre de 2020 Edición diaria nº 4.953 Año: 14 Noticias: 37.242 Fotografías: 97.209 Comentarios de usuarios: 113.172
EL SEIS DOBLE
jueves, 19 de diciembre de 2019
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

 Dos alzirenys fan realitat el seu particular betlem en un entorn natural

Les 29 figures són del reconegut artista José Luis Mayo Lebrija

 

 

Molts han sigut els artistes i particulars que han representat a la nostra ciutat, bé a través de les seues obres plàstiques o simulant un entorn de Betlem, l'estampa del moment i lloc en el qual va nàixer Jesús.
El costum de muntar betlems és antiquíssima i sembla perdurar amb el pas del temps. Hui, volem detindre'ns en un que ha sigut realitzat en un entorn natural, en concret al jardí d'un xalet de la urbanització del Respirall propietat de Pedro Martínez Motilla. Ocupa una superfície d'uns 120 metres quadrats, aproximadament, en el qual es representen seqüències de l'època, paratges, habitatges, animals i personatges característics d'aquesta escenografia que es fa especialment durant les festes nadalenques
A l'entorn propici cal unir les 29 figures originals de José Luis Mayo Lebrija, artista dedicat principalment a les figures de betlem i amb algunes de les seues obres reconegudes a nivell nacional i internacional.
A l'impuls del seu propietari Pedro Martínez s'ha unit la tècnica i el sentiment d'un artista, el jove alzireny Hugo Micó Pelufo que, des de xiquet, va mostrar la seua inquietud belemnística fomentada pels seus iaios.
El betlem està obert a tot aquell que vulga visitar-lo, en horari de 19.00 a 22.00 hores, en el xalet de Pedro Martínez Motilla, que es troba situat al costat de l'antic restaurant El Respirall, hui Escola de Cuina Idea.

E6D


 

.-000331

 

 

 

._000606 
 
.-000466

._000697
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

FiestasVarias
Personajes AlzireñosReseñas
SocialGeneralReligión y Culto

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿Qué abunda en el desierto? Arena, agua, gas o árboles
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal
Página optimizada para navegadores Mozilla Firefox, Internet Explorer y una resolución mínima de pantalla 1024 x 768 px.