--> Les taxes i impostos locals es poden fraccionar sense interessos a Alzira - elseisdoble.com

Viernes, 30 de octubre de 2020 Edición diaria nº 4.956 Año: 14 Noticias: 37.267 Fotografías: 97.242 Comentarios de usuarios: 113.211
EL SEIS DOBLE
martes, 9 de junio de 2020
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 Les taxes i impostos locals es poden fraccionar sense interessos a Alzira

Per a poder ser beneficiari s’haurà de demanar abans del 30 de juny en La Clau

 ._000703


._000745

L’Ajuntament d’Alzira ja va anunciar a l’inici de l’estat d’alarma canvis en els períodes de pagament dels impostos municipals i diferents mesures per tal de facilitar el pagament a la ciutadania.

“Des de l’àrea econòmica s’ha treballat sempre per a adaptar-se a les necessitats de la ciutadania, de fet l’ordenança referida als ajornaments i fraccionaments ja contemplava mesures per a que la contribució urbana no domiciliada es puga fraccionar al llarg de l’any sense interessos” ha manifestat el regidor responsable de l’àrea Albert Furió.

L’ordenança general de recaptació va ser aprovada per unanimitat en setembre de 2017 i en el cas dels tributs de cobrament periòdic anual, s’especifica que és possible el fraccionament  sense interessos de demora fins el 20 de desembre.

Això és aplicable als rebuts no domiciliats de:

- Impost de Béns Immobles Urbans.

- Impost de Vehicles de Tracció Mecànica.

- Taxa per Entrada de Vehicles i Guals.

- Impost de Béns Immobles Rústics.

- Impost d’Activitats Econòmiques.

Per a poder ser beneficiari d’aquest fraccionament s’haurà demanar abans del 30 de juny sol·licitant-ho en La Clau (cal demanar ccitaprevia.alzira.es) a través de correu electrònic a voluntaria@alzira.es o a la seu electrònica

En el cas dels rebuts domiciliats ja es fraccionen automàticament en dos trams, el primer el 15 de juny i el segon el 5 d’octubre i es bonifica en un 5% de la quota íntegra. 

 

 

Nota de premsa del departament de Comunicació de l’Ajuntament d’Alzira.

 

 

 

 

 

 

 

                     
 ._000568                                            .-000130                                                    .-000166

 

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

Economía
PolíticaActualidad Política
SocialGeneral

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Tonny - 13/06/2020
Y también se pueden rebajar con lo que se recaude de sanciones por no llevar mascarilla, ...Así con lo que nos ahorremos en eso podremos comprar más mascarillas y protegernos todos y ahorrar en gastos sanitarios sino es recoger con una mano y gastar con la otra. Pero para eso hace falta más presencia policial y en eso les doy la razón. No prescindir de interinos y más plantilla. Alzira es grande, muchos chalets, zonas de difícil control...

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿Qué abunda en el desierto? Arena, agua, gas o árboles
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal
Página optimizada para navegadores Mozilla Firefox, Internet Explorer y una resolución mínima de pantalla 1024 x 768 px.