Sábado, 20 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.224 Año: 18 Noticias: 45.861 Fotografías: 108.848 Comentarios de usuarios: 125.572
EL SEIS DOBLE
jueves, 26 de febrero de 2015
Clic en la foto para ampliar

Foto de archivo: Hayack | El Seis Doble
Ver imágenes de esta noticia
1

 Des d’EU volem dotar a Alzira d’un auditori i d’una llar social per a la Societat Musical

35 propostes d’EU per a guanyar Alzira



Alzira compta amb una gran tradició musical. Són una gran quantitat de xiquetes i xiquets que realitzen el seu aprenentatge musical a la Societat Musical d’Alzira i al Conservatori de Carcaixent. Des del govern municipal cal realitzar totes les actuacions necessàries per col·laborar i afavorir la tradició i els estudis musicals a Alzira, amb els recursos econòmics i materials convenients. Per la qual cosa, cal revisar i actualitzar l’acord Ajuntament – Societat Musical de tal manera que possibilite subvencions per a la compra de material d’ensenyament i instrumental, així com el manteniment de l’edifici. Cal fer tot el possible per aconseguir per a Alzira un Auditori amb espai suficient per a audicions, concerts, assaig, etc.. així com per al propi ensenyament musical (educants), procurant fins i tot per l’existència d’un Conservatori Musical, per això exigirem a la resta d’administracions (Generalitat, Diputació, Mancomunitat) un finançament i aportacions suficients.

EU-Alzira

 

 

.-000357

 

35 propostes d’EU per a guanyar Alzira

Programa de EU-Alzira

Pàgina Web EU-Alzira  

EU-Alzira en Facebook 

EU-Alzira en Twitter 

 

 

  Información pactada de partidos políticos

.-000358
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

CulturaMúsica
PolíticaActualidad Política

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

pepe leches - 26/02/2015
Tots s'enrecorden de Sta Bàrbara quan trona...arriven eleccions i ara els pega a tots per fer un Auditori, "cuanto amor a la música".Sols espere que qui guanye les eleccions eu porta al programa electoral eu complisca, perque si s'hagueren fet tots els Auditoris que ha promés la Sra. Alcaldessa!!!...al menys, crec recordar que en les últimes eleccions, després de dos auditoris incomplits, ja no tingué la vergonya de prometre un tercer, vorem per a les próximes... Deijem que pase el hivern i que arrive el caloret..
Forner - 26/02/2015
Lo nunca visto, recojer las demandas de un colectivo y asegurar que se va a trabajar en un sentido determinado es motivo de reproche. ¿Qué será lo próximo? ¿Reprochar al próximo gobierno de la ciudad (el que está u otro) su parálisis tras dejar Bastidas las arcas vacías entre conciertos, fiestas y obras? Al tiempo.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal