Sábado, 20 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.224 Año: 18 Noticias: 45.859 Fotografías: 108.846 Comentarios de usuarios: 125.571
EL SEIS DOBLE
viernes, 15 de mayo de 2015
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 Segons IPA, el PP s'atorga per decret el permís per a botar-se la normativa i així poder posar la seua foto en els autobusos

“No hi ha prou comentaris respecte a com gestiona aquesta gent l’ajuntament, ja hi ha prou d’aguantar tanta prepotencia”



Darrere la sol·licitud per part d’Iniciativa per Alzira (IPA) a l’ajuntament perquè faça complir les normatives (segons registre d' entra del 12 de Maig), en respecte a la utilització il·legal per part del Partit Popular d'instal·lar propaganda electoral als autobusos d’Alzira, ens fan aplegar des del consistori una notificació urgent en la qual s’ escusen entre altres punts ...

“...4.- El partit Popular va sol·licitar, mitjançant escrit registrat d’entada el dia 8 d’abril de 2015, la instal·lació de publicitat durant la campanya electoral en un autobús de transport urbà. L’autorització va ser concedida pel Decret núm. 36 de 22 d’abril......

5.- No es la primera vegada que s’autoritza la instal·lació de publicitat durant la campanya electoral en les marquesines i els autobusos. L’any 2011 se’n va autoritzar...”

És a dir, que següent que no es pot posar publicitat d’àmbit electoral als autobusos, si ho demana el Partit Popular, automàticament se li concedeix permís a través d’un decret que firmen ells mateixos. És dir “jo m’ho guise jo m’ho menge”. El ja famós “cortijo”.

Ens pareix vergonyós que damunt acaben l’escrit convidant-nos a què si volem també posar publicitat als autobusos ho demanem per escrit per registre d’entrada.

Creguem que no hi ha prou comentaris respecte a com gestiona aquesta gent l’ajuntament, ja hi ha prou d’aguantar tanta prepotència.

El que deuen de fer és retirar immediatament la propaganda electoral dels autobusos i no “escusarse en argúcies legals” que ells mateix elaboren.

Transparència.
El 24 de Maig Alzira et necessita per a què s’acaben els abusos. P
articIPA. Vota IPA.

Iniciativa per Alzira

  
.-000358
 

El Seis Doble no corregix els escrits que rep. La reproducció d'este text és literal; fidel a les paraules, redacció, ortografia i sentit de l'autor/s.

 


 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

PolíticaActualidad Política

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

fernando - 15/05/2015
solo tengo que decir que ole IPA, un partido sin muchos recursos, pero con las pelotas bien puestas, esta gente cada vez que denuncia algo, lo hace con criterio, no como el resto de formaciones politicas, que a sabiendas de lo que esta pasando en el ayuntamiento, hacen oídos sordos ( a excepción del PSOE, que lo acaba de denunciar ahora, en vez de haberlo hecho en un pleno).
Las normas han de ser para todos igual y no a favor de quien gobierna, o a favor de los amigos del PP
bien por IPA
Maria - 15/05/2015
Elena lo tienes muy difícil para repetir cargo, al final, cada uno/a recoge lo que siembra y en tú caso he has paseado mucho por las nubes.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal