Viernes, 19 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.223 Año: 18 Noticias: 45.859 Fotografías: 108.846 Comentarios de usuarios: 125.571
EL SEIS DOBLE
domingo, 4 de diciembre de 2022
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 Les obres de les dos rotondes de la carretera de Corbera s’iniciaran en unes setmanes

Es tracta d’un encreuament molt perillós que ha causat molts accidents


 


._000690 


._000351
Alzira comptarà amb dues noves rotondes a l’encreuament de la carretera de Corbera amb el Forn de Carrascosa i també a la Portella de Severino. La Diputació de València ja ha anunciat les obres d’execució d’estes interseccions que milloraran la seguretat viària de la CV-510 i la CV-506 a Alzira amb un pressupost de 2,7 milions d’euros i una execució de sis mesos.

 

Des de la regidoria de Serveis Urbans i Obres Públiques s’ha manifestat la satisfacció de la posada en marxa d’estes obres i que ben aviat serà una realitat. El regidor responsable de l’àrea, Fernando Pascual, ha destacat “L’esforç de la Diputació de València per a executar estes obres tan necessàries per a la nostra ciutat. Vull agrair personalment al personal del departament per la llavor realitzada des de 2016. També als diputats responsables de l’àrea de carreteres, l’anterior, el diputat Pablo Seguí i l’actual, Rafa Garcia, els dos han complit el seu compromís amb Alzira per tal d’evitar accidents en estos dos encreuaments”.

 

Cal recordar que l’objectiu de les obres està en la resolució de les diverses problemàtiques en totes les seues vessants com són l’eliminació del risc de les interseccions dotant-les d’una tipologia que maximitzen la seguretat dels usuaris, eliminar el problema de drenatge existent i dotar a la CV-506 d’una secció transversal suficient i millorar les condicions de seguretat de l’encreuament de la CV-510 amb el camí de la Portella de Severino.
 
Es tracta d’un encreuament molt perillos que ha causat un gran nombre d’accidents, entre els quals hi ha també accidents mortals.
Ajuntament d'Alzira

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

Urbanismo, Infraestructuras y Vivienda

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

juanes - 04/12/2022
Pero.... ¿ cuantas son unas semanas ?, porque ya llevamos unas cuantas semanas esperando " LA " dichosa rotonda, si para hacer una llevan más de cuarenta años, para hacer dos, no te digo lo que habrá que esperar, por lo menos cuarenta años más.
esportista - 04/12/2022
Totalment d'acord amb "juanes". Vergonyós.
Inma - 05/12/2022
Si hace dos semanas dijeron que empezaban ya, ¿en estas dos semanas que han estado repicando con los tambores en la rotonda para darle más emoción cuando empiecen de una vez o es que tenía que cortarse el pelo el concejal de turno para ir a hacerse la foto?

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal