EL SEIS DOBLE
domingo, 8 de diciembre de 2024
Alzira arranca el Concurs de Teatre en Valencià Faller al Gran Teatre
Fins al dissabte 14 de desembre es presenten diverses obres i incorpora enguany novetats com la inclusió de premis amb dotació econòmica
Ha començat el Concurs de Teatre en Valencià Faller al Gran Teatre d’Alzira, organitzat per la Junta Local Fallera amb el suport de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Alzira. Este certamen, que aposta per la promoció del teatre en valencià, incorpora enguany importants novetats, com la inclusió de premis amb dotació econòmica.
Per primera vegada, els premis del concurs inclouran ajudes econòmiques i vals per a utilitzar en comerços locals, gràcies a la col·laboració del SERVAL i els comerços d’Alzira. Amb aquesta iniciativa es busca incentivar la participació i fomentar el consum local, contribuint al suport del teixit comercial de la ciutat.
El certamen compta amb la participació de 8 falles en la modalitat de teatre adult i 4 en teatre infantil. A més, enguany s’estrena una nova modalitat: el microteatre, que aportarà un format innovador a la competició.
Amb esta programació, Alzira reafirma el seu compromís amb la cultura, el teatre i la llengua valenciana, creant una oferta enriquidora per al públic de totes les edats.
E6D
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
Añadir un comentario