

En la Casa de la Cultura de la Pobla Llarga, a les 19:30 hores
Els pròxims dies 7 i 8 de juny Editorial Germania i Verderol ACR presentem “Fins ací”, un llibre que recull els relats participants en el concurs de redacció per a escolars “30 anys de la Pantanà”, organitzat per Verderol ACR.
Per a participar, els xiquets i les xiquetes de 2n i 3r cicle de Primària de les escoles de La Ribera havien de preguntar a un adult sobre com van viure la Pantanà i, a partir del seu testimoni, escriure una redacció sobre el tema. El resultat és “Fins ací”, un projecte que, en el 30 aniversari de la tragèdia, pretén contribuir a la construcció de la memòria col·lectiva de la nostra comarca i a enfortir els lligams intergeneracionals.
Des d’ací us convidem a assistir a qualsevol de les presentacions, durant les quals farem entrega d’un diploma i d’un exemplar del llibre als autors dels relats seleccionats, i per a les que comptarem amb la presència de l’escriptor Manel Alonso, autor del pròleg.
Esperem comptar amb la vostra presència!
Presentació a La Pobla Llarga: hui, a les 19:30 hores, a la Casa de la Cultura.
Presentació a Polinyà de Xúquer: divendres 8 de juny, a les 19:30 hores, a la Casa de la Cultura.
Pròximament, presentacions a Carcaixent (14 de juny) i a Fortaleny (20 de juny)
Añadir un comentario