

Un “instigador” de la manifestació de l’EPA contesta a l’alcaldessa d’Alzira
“Sra. Bastidas, açò no és ser covard..., és ser intel•ligent, com la ciutat que vostè vol”
De la notícia “Bastidas demana als ‘instigadors’ de la manifestació de l’EPA que no roben protagonisme a la Semana Santa”, publicada en este diari, elegim un comentari d’un usuari per considerar-ho d'interés per al debat.
Sra. Bastidas:
Aniré a la MANIFESTACIÓ del dia 16, clar que sí i vaig a explicar-li perquè. Alzira era una ciutat alegre, bonica... en la qual donava gust viure. Avui és una ciutat grisa, trista... Dóna llàstima passejar per l'Avinguda, tot tancat, sense il·luminació; la plaça Major està igual i ja no parle dels "bulevards de Tulell", per hi, fa por anar, no hi ha llum. Vostè ho ha vist?, JO SI.
Vostè creu que és necessari gastar diners a tirar una cosa feta, que funciona de meravella, amb una matrícula increïble, un lloc perfecte per a poder accedir, amb cotxe o a peu, cadascú com vulga. Vostè ha vist les instal·lacions de l'actual EPA en funcionament? JO SI.
Primer la Graella, solament falten traslladar les pissarres, està tot acabat. Sra. Bastidas, vostè ho ha vist bé?, JO SI i li assegure que s'hauria de gastar molts, molts, molts diners. Ara a l'antic CEIP García Sanchis:"Allí no hem de gastar molt", vostè ho ha vist per dins? JO SI i li assegure que ha de gastar, no molts, moltíssims euros per a poder condicionar-ho per a les persones adultes. Necessiten: fàcil accés, eliminació de barreres arquitectòniques, pissarres digitals, etc, etc.... una fila d’etc. llarga, molt llarga.
Penseu-ho bé, encara pot rectificar, la seua OAC pot anar en qualsevol altre lloc que de bon segur te ja l'Ajuntament. Aquest pressupost ha de ser destinat a baixar l'IBI, a ajudar als ciutadans a obrir tendes, fomentar l'ocupació, fomentar la creació d'empreses noves.... Penseu-ho bé, Sra. Bastidas, açò no és ser covard..., és ser intel·ligent, com la ciutat que vostè vol: "Alzira ciutat intel·ligent". De moment no està demostrant ser-ho en absolut. Vostè se n’adona....?, JO SI.
Tom
.-000113 .-000080
Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia
Está claro que los alumnos no quieren que se cambie la EPA y tienen todo su derecho a protestar. Ahora bien, una cosa es protestar y otra casi implorar a la alcaldesa, pedirle, casi ponerse de rodillas para que no cambie la ubicación. Los alumnos no quieren que se cambie y se lo hacen saber, Bastidas sigue en su trece pues nada, ella verá. Ahora bien, eso de decirle tantas veces que piense las cosas, que rectifique, implorándole como si fuera una diosa... en fin, creo que la dignidad de uno también debería valer algo.
Cierto.
Con que los ciudadanos sean conscientes de los abusos es suficiente.
Con este sistema poco más se puede hacer.
Añadir un comentario