

Prèviament Alba Fluixà va enriquir a l’auditori de la Casa de la Cultura amb la seua ponència 'El camí de la lectura'
La Casa de la Cultura d’Alzira va acollir el passat dilluns la ponència ‘El Camí de la Lectura’ organitzada per la Falla Pintor Andreu, en la qual Alba Fluixà, gestora cultural, va transmetre amb un to amigable i sincer les seues experiències com a escriptora i, per descomptat, com a lectora.
A l’acte, que estigué presentat per Sandra Camarena, van assistir les Falleres Majors d’Alzira Lourdes Burgos i Aitana Carbó, acompanyades pel vicepresident de cultura de la Junta Local Luis Gisbert.
Després de la xarrada, el regidor d’educació i infància de l’Ajuntament d’Alzira, Jose Grau, junt amb Silvia Evaristo, fallera major 2017 de Pintor Andreu, i Roberto Magraner, actual president de la comissió, va lliurar als directors dels instituts d’educació secundària el llibre ‘Alzira, crónica del siglo XXI’ d’Aureliano Lairón.
L’heterogeni públic de l’auditori de la Casa de la Cultura d’Alzira va gaudir d’una vesprada instructiva i enriquidora amb la lectura com a eix principal.
Falla Pintor Andreu
El Seis Doble no corregix els escrits que rep. La reproducció d'este text és literal; fidel a les paraules, redacció, ortografia i sentit de l'autor/s.
._000500VD
Añadir un comentario