Miércoles, 24 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.228 Año: 18 Noticias: 45.885 Fotografías: 108.872 Comentarios de usuarios: 125.586
EL SEIS DOBLE
lunes, 12 de julio de 2010
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1 2

 L'Ajuntament d’Alzira no vol que fem ‘Dies de la Bici’

Realment ens mereixem aquest Ajuntament?


 

Pedro     Domínguez Gento (red)Natura


Pedro Domínguez Gento

 

De fet enguany ja ha aconseguit que l'institut JM Parra no poguera realitzar el seu Dia de la Bici, una activitat que ja duia tres anys fent amb els objectius de fomentar entre els seus alumnes l'esport, la bici, el vehicle més ecològic i saludable, ensenyar a circular sense preses i respectant les senyals de trànsit, a més de gaudir del poble i clima que tenim.

L'excusa, ridícula, que han donat és, com es pot llegir a la fotocòpia adjunta, que “ello requiere la presencia de los agentes de la Policía Local, con el consiguiente gasto económico”...

Però què quan costa enviar un parell d'hores dos policies a guiar un passeig en bici d'escolars i professors per dins del poble?

A més que tampoc hauria de costar res extra perquè amb el muntó de policies que en tenim (són 100 ja?), que fan rondes* pel poble pel matí, per la vesprada i per la nit, no sap el regidor corresponent ordenar que una d'eixes rondes coincidixca amb la ruta del passeig en bici, de manera que entre dins del seu horari normal i puga fer-se el Dia de la Bici sense cap hora extra policial? No saben fer un canvi tan senzill?

Més encara, quants diners públics s'han gastat en l'assumpte de les bicis públiques, Ambici, que s'han furtat centenars d'elles i alguns regidors fins i tot anaren a Holanda o no sé quin país a vore com funcionen allí? I ara quant costa la campanya d'Alzira Guapa, on també proposen anar en bici pel poble?

I després es neguen a enviar a dos municipals dos hores a un centre educatiu. Increïble.

Si realment volen estalviar diners de tots, el que han de fer és evitar despeses absolutament inútils, com per exemple les portes de ferro forjat que han ficat al Parc de l'Alquenència o les despeses de protocol, o rebaixar-se els sous unflats que s'han ficat l'alcaldessa (quant i de quantes institucions cobra la Sra. Bastidas?) i els seus regidors!

Realment ens mereixem aquest Ajuntament?



*Per favor, no donen mal exemple i entren a peu pel Parc de l'Alquenència, els cotxes queden absolutament fora de lloc en un parc on tots anem a peu o en bici i on està ple de xiquets menuts que corren pertot arreu i poden creuar-se sense donar-se compte amb l'auto policial.

 


 

                

.-000003     .-000004


 



El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Benito - 12/07/2010
"ello requiere la presencia de los agentes de la Policía Local, con el consiguiente gasto económico..."
Pues que expliquen a que se dedican porque, por ejemplo, dirigiendo el tráfico en Piletes no estaban, ¿o eso también será caro?

"Realment ens mereixem aquest Ajuntament?"
Lo mismo se preguntarían los romanos que sufrieron a Nerón.
HayacK - 12/07/2010
El ayuntamiento torpedeando iniciativas ciudadanas? Que raro... (ironia)
dealzira - 12/07/2010
Demencial. Sin pies ni cabeza. ¿Por motivos económicos?¿Serán sinvergüenzas? Y ¿qué tengamos que aguantar ésto? Pero ¿para qué tenemos policía local si cuando la necesitamos no nos ayuda, por que al concejal de turno no le da la gana? ¡Ah! y a partir de ahora todo en recintos cerrados y avisen al resto. Esto no se puede aguantar. ¿Pero que a clase de personajes hemos puesto de concejales?
amadeo - 12/07/2010
Los alzireños no nos merecemos lo que estamos viviendo ni la falta de trellat tan grande, ya no saben ni por donde salir, pongan otros.
una_alzirenya - 16/07/2010
pues nada, la volta a peu (com la del parra) la fem al voltant del pati del insitut o fent voltes al meravellos poliesportiu per gaudir de la solana i la companyia (sempre esta buit) o al voltant del venecia (si no possa en perill l'herba clar) i aixi tots, un darrere del altre: com borreguets! (aixo es el que volen, que sigam borreguets)

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal