Viernes, 19 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.223 Año: 18 Noticias: 45.858 Fotografías: 108.844 Comentarios de usuarios: 125.571
EL SEIS DOBLE
domingo, 8 de agosto de 2021
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 Es presenta a Alzira el projecte del nou parc inclusiu ‘Els planetes’ que s’ubicarà a la Plaça Cartonatges

Els diferents jocs estaran acompanyats per pictogrames que facilitaran la utilització



._000691

._000448

S’ha presentat a la plaça Cartonatges el projecte del nou parc adaptat que tindrà Alzira, el tercer d’estes característiques. La zona de jocs s’anomenarà «Parc Els Planetes», ja que la temàtica d’este girarà entorn d’ells i esta-rà compost de diversos elements destinats a persones amb mobilitat reduïda, amb deficiència auditiva i visual. Els diferents jocs estaran acompanyats per pictogrames que en facilitaran la utilització.

A l’acte han participat l’alcalde de la ciutat, Diego Gómez i el regidor de Serveis Ur-bans, Fernando Pascual, els quals junt amb el tècnic municipal del departament han explicat el projecte. També han assistit representants de les associacions veïnals, la presidenta de La Nostra Veu, María José Canet, i José Luis Iñigo, director d’ADISPAC

Pel que fa als jocs, el parc estarà dotat de panells de jocs amb llenguatge braille, ma-talassets elàstics; cavallets i jocs musicals. També està previst que formen part del parc dues jardineres de grans dimensions i unes taules inclusives per al seu ús en exteriors.

Per al projecte es destinaran 80.000 euros, al qual s’instal·laran tancaments de pro-tecció al recinte de 800 mm d’altura per tal d’evitar que els més menuts puguen eixir del recinte sense la supervisió dels pares i les mares. A més, es col·locaran dos grans bancs enjardinats de quatre metres de circumferència amb dos postes de sub-jecció per als tendals que aportaran ombra al parc adaptat.

El regidor de Serveis Urbans, Fernando Pascual, ha destacat que “Alzira és una ciu-tat capdavantera en matèria de parcs adaptats, ja que este govern és conscient de la necessitat d’estar pendents de la realitat de tots els sectors de la població, sobretot dels més vulnerables i que requereixen major atenció.” L’edil també ha afegit que “Hem d’estar orgullosos per ser l’única ciutat de menys de 50.000 habitants que comptarà amb tres parcs inclusius”.

Cal recordar que els altres dos parcs adaptats estan ubicats als carrers Gregori Furió i Rambla.

Ajuntament d'Alzira

 

 

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Rosa Maria de Dios - 08/08/2021
Y sigue el despilfarro del dinero del alcireño aportado mal usado, he vivido de niña en la montaña del Salvador, sin parques y sin tanto lujo en la naturaleza entre plantas y pinos y un tobogán natural jugaba, y ahora los niños están en invernaderos viviendo, esto es insoportable como se gastan los dineros, ya les queda poco tiempo, todo va a ser destruido, la Tierra de un paraíso natural en un estercolero, insano, contaminado, el ser humano lo ha convertido.
Dios con justicia va a obrar, una nueva Tierra con su gran poder hará, y los buenos corazones en el vivirán.
Maya la profeta de estos últimos tiempos
Jomateix - 08/08/2021
Molt bon projecte.
Secreto - 10/08/2021
Bueno será cuando esto sea una realidad y se beneficien las personas que lo necesitan. De momento es un proyecto, como otros muchos. Menos publicidad, menos fotos y más ponerse a trabajar. Personas con diversidad funcional han habido siempre y las administraciones,por desgracia, nunca les han hecho mucho caso, pero por arte de magia al concejal de turno se le ocurre este proyecto.... Menos publicidad y más trabajar.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal