Martes, 23 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.227 Año: 18 Noticias: 45.879 Fotografías: 108.866 Comentarios de usuarios: 125.584
EL SEIS DOBLE
jueves, 23 de septiembre de 2021
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 Alzira tanca el Mercat de La Vila per 'finalització de contractes i falta de viabilitat'

Les dependències albergaran noves oficines d'atenció al ciutadà



._000743

L'alcalde d'Alzira Diego Gómez i el regidor de Serveis Urbans i responsable del Mercat de La Vila Fernando Pascual han explicat hui les raons del tancament del Mercat de La Vila d'Alzira. En primer lloc han lamentat tindre que prendre eixa decisió, perquè "des de fa molts anys que l'Ajuntament ha fet tots els possibles per a promocionar i fer funcionar eixe espai comercial ficant a l'abast dels comerciants totes les ferramentes i facilitats per a que eixos negocis funcionaren".

Les raons que s'ha esgrimit a l'hora de decantar-se pel tancament del mercat han estat variades, en primer lloc la finalització dels contractes, el pròxim 26 de desembres, i l'altra la poca o nul·la viabilitat del projecte del Mercat de La Vila.

Des de l'Ajuntament s'ha comunicat, en temps i forma, a les 4 empreses que encara tenen en funcionament el negoci a l'espai municipal que els contractes no es renovaran i que les instal·lacions es convertiran en dependències municipal dedicades a l'atenció dels ciutadans.

E6D

  

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

EconomíaComerciosEmpresas
PolíticaActualidad Política

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Rosa Maria de Dios - 23/09/2021
Con el mercado que teníamos y en mas de restaurarlo lo destruyeron, el de Carca gente sigue abierto años, es semejante al que teníamos, este pueblo presumen algunos que se ha convertido en una moderna ciudad y no tiene nada que valga, cualquier pueblo mas pequeño le gana.
Puente de San Bernardo, Casa blanca, cine de verano La piscina cine de verano, el mercado, cine Cervantes, cine colon, cine salomón, cine reino, hospital de santa lucia, y ahora peligrando el mercado de abastos, Eres de Alzira y lloras, si para llorar. Han convertido de un bonito pueblo un desastre de ciudad.
Jomateix - 23/09/2021
Des del moment que el Mercat de La Vila es va projectar al baix comercial d'una finca, el van condemnar a l'ostracisme.
Aquest tipus de comerços normalment estan presents a edificis molt particulars i emblemàtics d'una ciutat, que representen un atractiu per si mateix i conviden a visitar-los. Després, esta el fet que la gent va molt per hàbit, costum i fidelitat. Que igual haguera acabat tancant en el temps? potser. Però sense dubte que el van sentenciar en derrocar l'original. A partir d'ahí ja no va quallar res. Quina poca visió en aquesta ciutat, de veritat...
Blanca - 26/09/2021
Que razón tienes Rosa .Que vergüenza por dios, en verde conservarlo y ayudar ala gente.SOIS UNOS EXPROPIADORES!! No doy crédito a lo que leo (TRAQUES FALLES Y BUÑOLS !!

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal