Sábado, 20 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.224 Año: 18 Noticias: 45.859 Fotografías: 108.846 Comentarios de usuarios: 125.571
EL SEIS DOBLE
martes, 5 de abril de 2022
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 Adrián Sarria compta amb la majoria de la militància per a liderar el nou projecte del PSPV-PSOE alzireny

"El PSPV-PSOE alzireny necessita gent implicada i amb cares noves"


 
._000550
 

._000863

 

L’executiva municipal del PSPV-PSOE d’Alzira ha aprovat per majoria la celebració de l’Assemblea Extraordinària el dissabte 9 d’abril, de la que eixirà la nova executiva per a dirigir el partit de cara a les eleccions del 2023.

Adrián Sarria encapçala una de les dos candidatures, concretament la de la joventut, regeneració i sensibilitat amb tots els sectors socials de la nostra ciutat, amb un projecte integrador, obert, participatiu i dialogant.

Sarria ha aconseguit aglutinar a la majoria del partit en torn al seu projecte que aposta per la revitalització de l’agrupació local, cosa que implicarà donar un canvi de rumb on la joventut d’uns i l’experiència d’altres faran possible la proximitat amb la societat alzirenya actual.

«Fins al moment l’únic contacte que hem tingut les dos parts ha sigut l’asseure’ns per a tancar la data de celebració de l’Assemblea Extraordinària, apunta Sarria, qui a més aclareix que «en cap moment se m’ha requerit per a consensuar un projecte d’unitat, encara que si volen formar part de la meua candidatura estic disposat a escoltar les seus propostes». .

El PSPV-PSOE alzireny necessita gent implicada i amb cares noves. «No estic en contra de que militants històrics vulguen estar en primera línia de la política local, però no entenc que la majoria d’una candidatura estiga integrada per este segment de militants que per a res representen l’alternança que necessita el PSPV-PSOE local, per això el projecte que lidere compta amb totes les sensibilitats apostant per la preparació i il•lusió per afrontar els nous reptes de futur».

Convertir-nos en un partit referent a la nostra ciutat és la tasca que esns espera, encetant una nova trajectòria amb la vitalitat que precisa un projecte que aspira a ser determinant i amb credibilitat per Alzira.

PSPV-PSOE d'Alzira
 
 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

PolíticaActualidad Política

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Indisnado - 05/04/2022
Le tiene un parecido a Pascual.
Me temo más de lo mismo. Tras Isabel y Pascual, ¿Quién puede culparnos por no creer en el PPSOE?.
Pesadilla - 05/04/2022
Pues como lleves a Aguilar y compañía en tu regeneración, date por perdido
Jaume - 05/04/2022
Isabel y Fernando tanto monta monta tanto.

Votar a Adrià es votar lo de siempre, socialismo pasado de moda y chapado a la antigua
Ringo - 05/04/2022
Qué pronto has aprendido de Fernando Pascual, a ir a tu aire y a hacer amigos.

Presta atención a lo que pretendes: encabezar la candidatura de la juventud, renegando de los militantes históricos y todo esto, copiando el estilo de Fernando Pascual.
Suerte, Adrián.
alziro - 05/04/2022
Tu comentario no cumple las normas de uso de esta web.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal