
EL SEIS DOBLE
viernes, 20 de diciembre de 2024

A més, va advocar per treballar de la mà de l'ajuntament en el disseny de la futura zona verda, “un projecte que il·lusiona a tota la barriada”
El Conseller de Medi Ambient, Vicente Martínez Mus, ha visitat l'antic recinte de la gasolina, on en breu conclouran els treballs de neteja del terreny, un procés que ha requerit més de 20 anys d'esforç.
Esta intervenció suposa un pas vital per a recuperar un espai marcat durant dècades per la contaminació.
La presidenta de l'Associació de Veïns de l'Alborxí, Isabel Carreres, va expressar la satisfacció del veïnat afirmant que «per fi veiem la llum al final del túnel». A més, va advocar per treballar de la mà de l'ajuntament en el disseny de la futura zona verda, un projecte que il·lusiona a tota la barriada.
Des de l'Associació de Veïns, volem reconéixer la labor dels diferents governs al llarg d'estos últims 20 anys, que han contribuït a tancar este capítol de la nostra reivindicació veïnal. Este assoliment no sols millora el nostre entorn, sinó que reforça l'esperança en un futur més sostenible i ple d'oportunitats.
La descontaminació no sols elimina un risc mediambiental, sinó que transforma un espai abandonat en una nova oportunitat per al barri. Confiem que este exemple d'esforç conjunt inspire a continuar avançant en altres reptes pendents, sempre pensant en el benestar de la ciutdadania.
Associació de Veïns de l’Alborxí
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
Añadir un comentario