EL SEIS DOBLE
sábado, 27 de septiembre de 2025
Temperatures altes, estabilitat i canvis a la vista en l’oratge per al cap de setmanaDilluns poden arribar pluges a la comarca
El temps a Alzira i la Ribera per a aquest cap de setmana es mantindrà estable i amb temperatures altes, tot i que diumenge a la vesprada començaran a notar-se canvis.
Dissabte 27 de setembre farà sol durant tot el dia amb presència de núvols alts cap a la vesprada que no deixaran precipitacions. Les temperatures seran elevades per a l’època, amb mínimes de 14 graus i màximes de fins a 31. La humitat relativa serà baixa al migdia i tornarà a pujar a la nit. El vent bufarà fluix del sud-est, amb ratxes suaus.
Diumenge 28 començarà amb sol però a mesura que avance el dia hi haurà intervals de núvols. A partir de la vesprada hi ha un 35 per cent de probabilitat de pluges febles i disperses. Les temperatures es mantindran semblants a les de dissabte, amb una mínima de 17 graus i una màxima de 31. El vent girarà de llevant a component nord amb més intensitat.
El canvi notable arribarà dilluns amb una jornada marcada per la pluja i la inestabilitat. Es preveuen precipitacions generalitzades i persistents amb una probabilitat molt alta, al voltant del 90 per cent.
En resum, un cap de setmana ideal per gaudir a l’aire lliure, sobretot dissabte i el matí de diumenge, però caldrà estar atents al cel a partir de diumenge de vesprada.
E6D

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
Añadir un comentario











_%20Abril_23.gif)
%20380%20X%20135%20BAJO%20GALERIA.gif)

Etiquetas de esta noticia