EL SEIS DOBLE
martes, 2 de diciembre de 2025
Els veïns de Vilella demanen a l’Ajuntament d’Alzira que repare el camí fins l'Avinguda de la RiberaHan presentat prop de 200 firmes per a que es milloren aproximadament 650 metres
Veïns i veïnes de Vilella han presentat una sol·licitud a l'Ajuntament d'Alzira avalada per prop de 200 persones demanant a l'equip de govern que repare el camí de Vilella que va des de l'inici d'aquest a l'avinguda de la Ribera, un total de 651 m. El passat dilluns 24 de novembre tres representants del veïnat es reuniren amb el regidor d'Urbanisme, Andrés Gomis, el regidor d'infraestructures, Vicent de la Concepción, el regidor de serveis per la comunitat, Enrique Montalvà, i una tècnica d'urbanisme per a fer-los coneixedors de la perillositat d'aquest carrer pel qual transiten vianants, patinets, bicicletes i vehicles, amb desnivells considerables i estretament en diferents punts del traçat. És important saber que l'anomenat camí de Vilella és de titularitat municipal des de l'any 2019 i que d'aleshores ençà no s'han reparat els nombrosos desperfectes ocasionats per les obres del frustrat centre comercial Vilella, els quals s'han incrementat per manca de manteniment tant en l'asfalt com en l'enllumenat i senyalització. L'any 2014 l'ajuntament d'Alzira destinà 141.460 euros a l'adequació provisional d'aquest camí quan encara no era de titularitat municipal. Passats 11 anys d'aquella actuació continuem en la situació d'extrem abandonament i provisionalitat d'aquesta zona urbana d'Alzira. Els representants del veïnat demanaren als regidors que adequaren aquest camí i que el recuperaren per a l'ús i disfrute de la ciutadania enllaçant el poble amb l'avinguda de la Ribera i el cinturó verd d'una manera segura, reverdint i netejant un espai que pertany al municipi. És evident que es tracta de tindre voluntat política per a escometre accions que dignifiquen aquesta zona d'Alzira i el veïnat espera que tant de bo no siga l'oblit i el silenci la resposta.
María Zanón, Antonio Zanón, María Jesús Sánchez
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia
Rosa Maria de Dios - 03/12/2025
La ciudad sus calles y caminos estan hechos en general un desastre. No voy a nombrar las calles, los del ayuntamiento con el alcalde que cojan un todo terreno con cascos y se paseen por toda Alzira. Es lamentable como estan de mal, hoyos, baches y trozos que los han esfaltado Ale a bufar en caldo chelat, vamos de mal a peor. Palacio de la injusticia, millones sin hacer falta, y otras cosas en proyecto. Es deproblable cuando vas con el vehiculo muchas veces de no venir uno de frente te tienes que poner a la izquierda para evitar dicho tobogan. Y presumen de una bella Alzira y las rotondas muchas continuan con plasticos años asi. Un lamentable gobierno hay en nuestra ciudad.
Muchos ciudadanos critican por detras, yo doy la cara sin miedo a lo que diran. Pero digo una gran verdad.
La ciudad sus calles y caminos estan hechos en general un desastre. No voy a nombrar las calles, los del ayuntamiento con el alcalde que cojan un todo terreno con cascos y se paseen por toda Alzira. Es lamentable como estan de mal, hoyos, baches y trozos que los han esfaltado Ale a bufar en caldo chelat, vamos de mal a peor. Palacio de la injusticia, millones sin hacer falta, y otras cosas en proyecto. Es deproblable cuando vas con el vehiculo muchas veces de no venir uno de frente te tienes que poner a la izquierda para evitar dicho tobogan. Y presumen de una bella Alzira y las rotondas muchas continuan con plasticos años asi. Un lamentable gobierno hay en nuestra ciudad.
Muchos ciudadanos critican por detras, yo doy la cara sin miedo a lo que diran. Pero digo una gran verdad.
Añadir un comentario











_%20Abril_23.gif)
%20380%20X%20135%20BAJO%20GALERIA.gif)


Etiquetas de esta noticia