Jueves, 12 de febrero de 2026 Edición diaria nº 6.887 Año: 19 Noticias: 49.391 Fotografías: 112.906 Comentarios de usuarios: 127.044
EL SEIS DOBLE
sábado, 31 de enero de 2026
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 Interrupció temporal del servei de trens entre Silla i Xàtiva el cap de setmana per obres de modernització

Renfe ha posat en marxa un pla alternatiu per carretera que inclou 250 serveis d’autobús de 55 places



._000807VID

Els viatgers de la línia C2 de Rodalies i dels serveis de Mitja Distància hauran de fer ús d’autobusos substitutoris durant el pròxim cap de setmana, a causa de treballs de millora en la infraestructura ferroviària que obligaran a suspendre la circulació de trens entre Silla i Xàtiva.
La interrupció, que es concentrarà en un període de 24 hores, començarà el dissabte 31 de gener a les 12 del migdia i finalitzarà el diumenge 1 de febrer a la mateixa hora.
Per tal de garantir la mobilitat i reduir les molèsties a l’usuariat, Renfe ha posat en marxa un pla alternatiu per carretera que inclou 250 serveis d’autobús de 55 places. Les opcions disponibles seran:
 
— Llançadores directes cada 30 minuts entre Silla i Xàtiva, per a una connexió més ràpida.
— Autobusos amb parades en totes les estacions intermèdies, també amb freqüència de 30 minuts.
— Reforços específics entre Alzira i Benifaió, per a cobrir millor els trajectes locals.
 
Pel que fa als trens de Mitja Distància, les línies que connecten València amb Alcoi, Alacant, Múrcia, Cartagena, Albacete i Alcázar de San Juan també es veuran afectades. En aquest cas, Renfe ha previst 16 autobusos especials que connectaran València Nord amb Xàtiva per assegurar la continuïtat del trajecte.
Els usuaris poden consultar més informació sobre horaris i alternatives a la web de Renfe o a les estacions afectades.
E6D

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

SocialServicios Públicos

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal