EL SEIS DOBLE
jueves, 12 de febrero de 2026
La Conselleria de Sanitat fa un nou pas per a l'ampliació del pàrquing de l'Hospital de la Ribera Amb la publicació del projecte d'expropiació dels terrenys
La Direcció General de Gestió Econòmica, Contractació i Infraestructures de la Conselleria de Sanitat ha donat pas important en el “Projecte d'Ampliació de l'aparcament de l'Hospital Universitari de La Ribera” amb la publicació hui, 11 de febrer, en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) de l'anunci que sotmet a informació pública el projecte d'expropiació dels terrenys necessaris per a esta actuació.
La resolució obri un període d'informació pública d'un mes per a la presentació d'al·legacions per part dels propietaris, un tràmit imprescindible per a completar el procés d'expropiació i disposar dels terrenys destinats a l'ampliació de l'aparcament.
Este nou tràmit ha sigut possible per l'acord de col·laboració entre la Generalitat Valenciana i l'Ajuntament d'Alzira.
Una vegada finalitze el període d'informació pública d'un mes i es resolguen les possibles al·legacions, la Direcció General de Gestió Econòmica, Contractació i Infraestructures de la Conselleria de Sanitat, com a beneficiària de l'expropiació, podrà disposar dels terrenys necessaris per a iniciar el següent pas del projecte, la licitació de la redacció del projecte constructiu i de la direcció d'obra de la futura ampliació de l'aparcament.
La Conselleria de Sanitat assumirà el cost de l'expropiació, així com la redacció del projecte i l'execució de l'ampliació del pàrquing, una infraestructura molt demandada per professionals, usuaris i pacients de l'Hospital de la Ribera i destinada a millorar l'accessibilitat a l'hospital.
Amb este tràmit, la Conselleria de Sanitat fa un nou pas en l'execució d'una actuació estratègica per a millorar els accessos i la capacitat d'estacionament de l'Hospital de La Ribera, responent a una reivindicació històrica de professionals, pacients i ciutadania de l'àrea sanitària.
L'ampliació del Pàrquing de l'Hospital de la Ribera preveu una actuació sobre una superfície potencial de 32.820 metres quadrats de sòl no urbanitzable, situada al costat de la zona d'Urgències de l'hospital. L’Ajuntament d’Alzira gastarà més de 50.000 euros en la pròxima Setmana de l’Economia d’Alzira, amb un total de 60 ponentes, 10 conferències y 12 taules redones que pasaran per la Casa de la Cultura del 16 al 20 de febrer.
Després de díhuit edicions, esta iniciativa s’ha convertit en un espai estratègic de trobada amb l’objectiu d’analitzar els principals reptes econòmics presents i futurs, compartir coneixement, generar oportunitats i fomentar el desenvolupament econòmic i l’ocupació de qualitat.
Departament de Salut de la Ribera
._000809VID
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
Añadir un comentario











_%20Abril_23.gif)
%20380%20X%20135%20BAJO%20GALERIA.gif)


Etiquetas de esta noticia