EL SEIS DOBLE
jueves, 28 de mayo de 2026
Alzira va acostar la gastronomia valenciana als barris amb un taller de mandonguilles d’abadejoLa campanya “Bon Profit” arribà al casal de la Falla El Parc per a fomentar la cuina tradicional i l’ús social del valencià
La campanya “Bon Profit” va continuar este mes a Alzira amb una nova activitat emmarcada dins del programa municipal “Cultura als Barris”. En esta ocasió, la proposta va estar centrada en la gastronomia tradicional valenciana amb un taller dedicat a l’elaboració de mandonguilles d’abadejo.
L’activitat es va celebrar el dilluns 25 de maig, a les 18.30 hores, en el casal de la Falla El Parc, situat a l’avinguda del Parc, 13. El taller va ser impartit per Artitapes Gastrobar i es va desenvolupar íntegrament en valencià.
La iniciativa formava part de les activitats impulsades per la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Alzira dins de la campanya “Bon Profit”, amb la col·laboració de Serval i en el marc de la commemoració dels 750 anys de Jaume I.
L’objectiu d’esta proposta va ser acostar la cultura gastronòmica valenciana als barris de la ciutat i fomentar l’ús social de la llengua a través d’activitats participatives, pròximes i vinculades a la tradició culinària.
E6D
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
Añadir un comentario











_%20Abril_23.gif)
%20380%20X%20135%20BAJO%20GALERIA.gif)



Etiquetas de esta noticia