Sábado, 11 de julio de 2026 Edición diaria nº 7.036 Año: 20 Noticias: 50.057 Fotografías: 113.638 Comentarios de usuarios: 127.230
EL SEIS DOBLE
domingo, 7 de junio de 2026
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 La Generalitat avança amb el món faller en la preparació de la convocatòria de llibrets de falla de 2027

La Direcció General ha remarcat la importància de mantindre un procés de diàleg amb les juntes locals i amb el conjunt del sector faller



._000856

._000884
El director general de Política Lingüística, Vicent Satorres, acompanyat per membres del seu departament, ha mantingut una reunió de treball amb una àmplia representació del món faller per a avançar en les característiques de la convocatòria d’ajudes als llibrets de falla de 2027.
Satorres ha assenyalat que esta reunió “dona continuïtat a la que es va celebrar de manera telemàtica en febrer, en què ja es van abordar les línies generals de treball i és una mostra clara de la voluntat compartida d’avançar en una convocatòria útil, participativa i ajustada a la realitat de les comissions falleres”.
En este sentit, durant la sessió celebrada este dimecres, 3 de juny, la Generalitat ha presentat una proposta inicial arreplegada en un document obert i flexible, concebut com a punt de partida per al debat i per a facilitar la participació de les entitats implicades.
La Direcció General ha remarcat la importància de mantindre un procés de diàleg amb les juntes locals i amb el conjunt del sector faller, amb l’objectiu d’elaborar una convocatòria final que responga de la millor manera possible a les característiques i expectatives del col·lectiu.
En les pròximes setmanes, les juntes locals faran arribar les seues aportacions i propostes al document presentat i, posteriorment, es convocarà una nova reunió de treball en què s’exposaran les conclusions del procés participatiu i es donarà forma a la convocatòria definitiva dels llibrets de falla de 2027.
Amb esta línia de treball, la Vicepresidència Segona i Conselleria de Presidència reforça la col·laboració amb el món faller i reconeix el paper dels llibrets de falla com a espais de creativitat, cultura popular i promoció de l’ús social del valencià.
Generalitat Valenciana
 
 

 

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

CulturaGeneral
FiestasFallas

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal