EL SEIS DOBLE
jueves, 25 de junio de 2026
El Club Karate Alzira celebra el seu 45 aniversari amb una lliga especial durant el mes de juliolL’entitat esportiva posarà en marxa una competició interna oberta a totes les edats i nivells per a fomentar l’aprenentatge, la convivència i la pràctica del karate
El Club Karate Alzira ha anunciat la celebració de la Lliga 45é Aniversari CKA, una iniciativa especial que tindrà lloc durant el mes de juliol per commemorar els 45 anys d’història de l’entitat.
La competició es desenvoluparà dos dies per setmana i estarà dirigida a practicants de totes les edats i graus, amb l’objectiu de combinar formació, superació personal i diversió en un entorn esportiu i de companyonia.
Al llarg de la lliga, els participants treballaran diferents disciplines del karate, com ara el kihon, el kata i el kumite, posant en pràctica els coneixements adquirits durant la temporada i millorant les seues habilitats tècniques.
L’organització ha previst trofeus, medalles, premis i regals per als participants, en una activitat que pretén reforçar els valors propis d’este esport, com el respecte, la disciplina, l’esforç i el treball en equip.
Des del Club Karate Alzira destaquen que la lliga serà també una oportunitat per continuar aprenent i compartir experiències entre alumnes de diferents nivells, dins dels actes commemoratius del 45 aniversari de l’entitat.
Les places són limitades i les persones interessades poden obtindre més informació i formalitzar la seua inscripció a través del telèfon 661 831 968.
E6D
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
Añadir un comentario











_%20Abril_23.gif)
%20380%20X%20135%20BAJO%20GALERIA.gif)


Etiquetas de esta noticia