Lunes, 29 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.233 Año: 18 Noticias: 45.917 Fotografías: 108.907 Comentarios de usuarios: 125.594
EL SEIS DOBLE
sábado, 23 de febrero de 2013
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 Ribera TV Ha passat
Morera assisteix a l’assemblea de constitució de Compromís a Alzira

El consell executiu local està encapçalat per Vicent Ginestar






El Seis Doble tiene autorización para publicar contenidos de Ribera TV.



               
 .-000166                                                       .-000185

 

 

 



                           
.-000006                                                                                                     .-000152
                           
.-000155                                                                                      .-000162

                           

                            .-000168                                                            .-000190                      


 

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

PolíticaActualidad Política
Seccionesz.

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

viejo - 23/02/2013
Una vez llegado hasta aqui, veo todas estas caras sonrientes y me pregunto ¿Cuantos empleos habran creado en toda su vida?, ¿Cuantos parados habra entre tantas caras sonrientes?, ¿Son estos los que vigilan que los del PP cumplan la LEY en Alzira?. ¿Son estos los que asisten a las inauguraciones de los bares de copas privatizados? ¿Son los mismos que pedian un botellodromo?........................................................
obey - 23/02/2013
Estic en estat de shock de veure tant de llumbrera junt. Crec que estic patint un síndrom d'Stendhal invers.
marta - 24/02/2013
enhorabuena chicos y adelante! necesitamos gente comprometida con el pueblo, gente que sabe por la realidad que estamos pasando!!! ánimo!!! a ti obey creo que lo de " llumbrera junt" , habria que verte y analizarte antes a ti....deberiamos darles un voto de confianza a estos que vienen pisando fuerte y con muchas ganas de ayudar! cuando entren si se equivocan o no lo hacen como deberian ya podremos criticarles.....pero hablar de lumbreras desde el desconocimiento es precipitarse....yo les doy mi confianza y mi voto necesitamos un cambio! y muchas personas estamos de acuerdo con ello, con el cambio, de todas maneras esa manera de descalificar os delata pero bueno! ah y otra cosa a viejo, creo que dentro de esos que yo sepa hay dos parados por lo menos porque los conozco!ánimo!
viejo - 25/02/2013
Tranquila marta, les daremos empleo construyendo un botellodromo o en el bar de copas privatizado.
depuración de Barcineros y peperos ja - 27/02/2013
viejo, frente a la fuerza de Compromís solo os queda depurar responsabilidades y esperar que el pueblo os perdone todo lo que habeis robado y desfalcado. Si lo haceis asi con un poco de suerte y despues de una procesión de penitentes y con muchos mea culpa, ceniza y vestidos de ropa de saco a lo mejor conseguis no terminar en la carcel por colaboradores necesarios y terminais lamiendo las manos a los honrados ciudadanos que os perdonen. Regeneración politica ja.
tirant - 27/02/2013
amunt Compromís,sou el futur.
eduardo - 27/02/2013
Tu dirección e-mail es incorrecta.
Maestro - 27/02/2013
Al de la depuración de Barcineros: Si te inventas una palabra hazlo bien, supongo que te refieres a Bárcenas y entonces sería Barceneros. Bastante calientes están los peperos con el caso en cuestión, no es para menos, cuando toda la oposición prefieren creer las palabras y fotocopias de unos papeluchos, de un presunto delincuente con 38 millones de euros fuera de España, que cambia continuamente sus declaraciones y claramente está mintiendo, pero aún así a los que les interesa le creen.
Mejora también tu ortografía, te recomiendo la escuela de adultos.
viejo - 27/02/2013
depuracion........

Ni soy un ladron ni soy del PP, pero si lo que buscas son ladrones te basta con mirar en tu propia casa, los encontraras de todos los colores, sexos y edades. Pero cuidado con depurarlos a todos porque seria un suicidio por tu parte.
Faetón - 27/02/2013
Maestro: Quan recomenes millorar l'ortografia als demés, faries bé de mirar la teua pròpia. Ja que sembla que saps on està l'Escola d'adults, passat un dia per que t'ensenyen a utilitzar correctament els signes de puntuació, i ja de passada, la concordància entre singulars i/o plurals. Això de "la oposición prefieren", per més que "la oposición" la formen varies persones o partits, és una errada que li costa un punt a l'examen a qualsevol alumne de primer d'ESO.
Paco Gimeno - 27/02/2013
Viejo; aquesta vegada he d'adressar-me a tú encara que no m'ho demanes.
Puc entendre que t'hagen molestat els comentaris on se t'acusa de col.laborador necessari dels qui han balafiat (fins i tot, pressumptament pel propi benefici personal) els comptes públics; però això no justifica que poses en marxa el "ventilador" i acuses de lladres tot el què es mou. Això de "los encontraras de todos los colores, sexos y edades, en tu propia casa", referint-te a algú que menifesta el seu suport a Compromís, és inadmissible; llevat que tingues proves del que has escrit. Si és així acudeix al jutjat i presenta la denúncia corresponent. Cas de no ser-ho et demane que rectifiques i no acuses de robar a cap dels meus companys de partit o de coalició.
Tú, que tant de respecte demanes als demés cap a la llei i l'estat de dret, acabes de cometre no solament un acte indigne de qualsevol persona decent, sinó, també pressumptament, un delicte.
obey - 27/02/2013
Faetón, ¿conoces el término finés Pilkunnussija? debería de salir tu foto en el diccionario.

Pilkunnussija

Idioma: Finés

Significado: Una persona que cree que su destino es corregir todas las faltas de ortografía y puntuación aun a costa de su popularidad, autoestima y bienestar mental.

Por qué la necesitamos: Están acechando: son los nazis de la gramática, los orcos que cazan hoygans en la oscuridad de la noche. Probablemente alguno esté leyendo estas líneas y puede incluso que halla encontrado una falta de ortografía (¡sí: era a propósito, vuelve a tu submundo, Faetón, so “pilkunnussija”!).
Faetón - 27/02/2013
Hale!! Ja m'ha eixit un altre admirador-fatxa!!! Mira obey, d'autoestima vaig justet, ni molta ni poca, la justa. La popularitat me la duu al pairo, i no patisques pel meu benestar mental: No es veurà resentit per corregir pedants, que signen els seus comentaris amb un "maestro", i envien a l'escola els demés, amb un parell de frases dignes de qualsevol "borderline". Supose que un "llumbrera" com tú, expert en finés, coneix la expressió.
Pel demés, no tinc per costum corregir ningú, encara que siga "més burro que tacó", de no ser que siga en casos com aquest que t'he nomenat. Curiós que et dirigisques a mí i, en canvi, no li digues res al tal "maestro". Sembla que les pedanteries, quan provenen del marge dret del Xúquer, no ho son tant per a tú, oi que sí???
Ja veus tú, no fa molts dies un altre fatxa es burlava de la meua ortografia per utilitzar la paraula "aleshores"!!! Fins ahí vos arriba la burrera!!!!
Per cert, capte la ironia implícita en la teua errada de la doble "l", però hauré de dir-te que "porqué", en castellà, va junt. "Llumbrera", que ets un "llumbrera"!!!
viejo - 27/02/2013
Paco, no me seas membrillo.

Me acusa a mi personalmente y yo le digo que mire en su propia casa, a sus padres y demas familia. Si te encuentras entre ellos, puedes darte por aludido. En ningun caso he hecho referencia a partidos, ha sido algo personal e intransferible, me he dirigido a un imbecil que me ha insultado.
Si tienes imbeciles entre tus simpatizantes, a quien debes de rectificar es a ellos, no a mi.
Paco Gimeno - 28/02/2013
Val viejo val! No ho havia agafat com quelcom literal, quan et referies a que "mirara en su casa" i pensava que et referies a la coalició a la que el comentarista tractava de defensar. Saps que no es questió de codonys, sinó que tal i com ho havies escrit es prestava a aquesta interpretació. Aclarit el tema, només dir-te què tot i això, i no saber, obviament, qui s'amaga darrere d'aquell pseudònim, tampoc em sembla correcte que nomenes als seus familiars, quan tú mateix t'has sentit profundament ofés quan a tú se t'ha fet alguna menció semblant. Ara, això ja es cosa vostra! Una salutació.
viejo - 28/02/2013
Paco

Me estas demostrando una falta clamorosa de decencia politica, aqui viene un descerebrado militante de tu partido y se permite llamar ladrones a los simpatizantes de otro partido y tu callas miserablemente, callas como una zorra mientras miles de ciudadanos son insultados por sus ideas politicas, solo por el simple hecho de que es "uno de los tuyos".
Sigues callando como una miserable zorra cuando me insulta a mi por el simple hecho de pensar que milito en el PP, simplemente porque ese mafioso es de "los tuyos".
En cambio sacas la cabecita cuando sientes que aludo al partido con en el que simpatiza el mameluco de tu votante, una persona honorable lo primero que habria hecho es rectificar al energumeno simpatizante y pedir disculpas a los que ha pretendido ofender, pero vosotros con vuestro silencio contribuis a que la politica se convierta en un lodazal, en una mafia que proteje a los mafiosos por ser "uno de los nuestros".
Tal vez tengas razon dandote por aludido, al fin y al cabo es "UNO DE LOS TUYOS".
Paco Gimeno - 28/02/2013
Viejo; ja veig que el "fair play" amb tú no dura gaire. Si en algún moment no veus escrit fil per randa allò que tú creus que ha d'escriure tothom, clames a cel i infern i comences a desbarrar. Bé, com que em tens acostumat, ja no faig cas dels teus insults i passades de frenada.
Supose que no pensaràs que he d'entrar a mediar o a protestar contra cada comentari insultant que apareix cada dia en aquest mitjà! No hi ha hores al dia per exercir de pacificador! Com t'he dit abans, entenc perfectament el teu cabreig quan algú et escridassa lladre, i que la teua resposta siga agra. Si això és justificar i callar per què t'ha insultat "uno de los mios" hauré de pensar que no soc l'únic "membrillo" que escriu per ací.
A més, ja sou majorets (supose) tots dos per insultar-vos al gust. Com també t'he assenyalat, és cosa vostra, o com diu la Cospe: "que cada palo aguante su vela". Jo he entrat per què, com t'he dit, en no agafar-me literalment el teu comentari (ja veus, pensava , ingenu de mi,que no et referies a la seua família biològica sinó política), estaves cometent una felonia acusant de lladres a membres d'una Coalició que no té cap imputat per corrupció entre els seus càrrecs públics. Una coalició de la que forme part i de la que a més, ara mateix, tinc l'orgull de representar, precíssament, exercint de la millor manera que sé, un càrrec públic. Çò és, pensava que m'estaves insultant gratuitament a mí, i no a qui t'havia insultat primer. Com què "cada palo aguante su vela", en sentir-me al.ludit he entrat a demanar-te explicacions, me les has donades i, una vegada aclarit, cap problema.
Si t'ha molestat la meua observació sobre les teues mencions a la família d'una altre ho sent viejo; no era eixa la meua intenció. Posats a jugar al teu joc, ara sí et diria que, de la mateixa manera que a tú et va semblar miserable i rastrer que se t'al.ludira ton pare, acabes de demostrar tú també, que TOTS SOU IGUAL. En fer el mateix del que et queixares, mostres la teua condició de miserable.
No em semblen correctes els insults, vinguen d'un amic o d'un desconegut. Ara, no em correspón a mí eixir al pas de cada comentari insultant. Al menys no crec que forme part del càrrec això.
Ara, també hauré de dir-te que qui t'ha dit lladre, balafiador, i Barcener (o Barciner, tant me fa), t'ho ha dit pensant que eres militant, palmer o defensor del Partit Popular. Una errada que no requeria tampoc, al meu entendre, tant de soroll. Al cap i a la fi, per més que molts vullgen agafar-se a la pressumpció d'innocència, els casos d'imputats per corrupció son ja tants, les explicacions que es donen tan dolentes, la caradura exhibida tan clamorosa, i un llarg etcètera d'indicis i certesses, que ja no creu ningú amb determinades innocències. Més bé haurem d'atribuïr a les mancances del nostre sistema de justícia el fet que encara no hi hagen alguns polítics a la pressó.
Tú dius: "miles de ciudadanos son insultados por sus ideas políticas". No viejo no. T'agradarà el que ara mateix vaig a escriure, o pot ser no. Tant me fa i pensa de mi el que vullgues. No vaig a estar constantment tractant de mostrar-te la meua decència. A ningú se l'insulta per les seues idees, sinó pels delictes que, bé comet, bé perpetra algún dels seus companys de partit o representants polítics. Defensar l'innocència d'alguns, a capa i espasa, només pot ser resultat de la ceguera o de la complicitat. No se'ls insulta per ser del PP, sinó per justificar una estafa i un saqueig miserable de les arques públiques per salvar uns bancs, en el millor dels casos (i ja es trist això), o per engrossar comptes corrents privats a Suissa en el pitjor.
Quan se li diu lladre a un lladre, per supost que calle "como una zorra".... que et sembla a tú que hauria de dir?
viejo - 01/03/2013
Paco

Como el Bloc participo en el Ayuntamiento en el que se endeudo Alzira con casos como El Hort de Redal, El Hort de Ros o el PAI de la Carretera de Albalat, entre otros, y tu callas y te la envainas, tu eres tan incompetente y tan responsable como ellos de que Alzira deba mas de 1.000 euros por contribuyente y que las escuelas y los desfavorecidos carezcan de medios y ayudas municipales.
Como el Bloc participo en la instalacion de Cartonajes en una zona agricola, y tu callas y te la envainas, eres tan culpable como ellos de atentado ecologico.
Como el Bloc participo en la permuta del solar de Cartonajes, y tu callas y te la envainas, eres tan culpable como ellos de semejante altercado urbanistico.
Ignoro si asumes tu parte de responsabilidad en todo lo anterior, pero, solo estoy aplicando tu misma vara de medir y aun me he quedado corto con los adjetivos que podia haber utilizado.
Conductas como la tuya solo sirven para enmerdar todavia mas el lodazal en el que se ha convertido la politica y los politicos.
Paco Gimeno - 03/03/2013
Viejo, com menteixes a cada frase que escrius, eres un mentider patològic. No em deixes altre remei que dir-te això després de llegir-te tanta mentida junta.
Respecte la responsabilitat, i la participació del Bloc, en la barbaritat de l'Hort de Redal, hauries fet bé d'assistir a la famosa Comissió d'Urbanisme, on només Toni Murillo va donar llum en aquest tema, deixant ben clares les responsabilitats a dreta i esquerra. Per part del Bloc, i ara Compromís, ninguna. I per tant, si els ciutadans d'Alzira estan pagant les quantitats que nomenes, jo entre d'ells, busca responsabilitats per altres caus de rabosses.
El mateix t'hauré de dir del PAI de la carretera d'Albalat i de l'Hort de Ros. Les cagades d'altres no ens son imputables per què "passavem per allí". El dia que vullgues (tú i l'equip de govern municipal) t'ho expliquem amb pels i senyals. I dic l'equip de govern per què a banda d'insidies i acusacions vetllades i miserables, poc forment ni interés posa en aclarir la veritat, fent l'impossible, fins i tot ratllant amb l'antidemocràtic, per fer callar l'oposició i, concretament, el nostre grup municipal.
Cartonayges Sunyer, o Lawson Mardon, es va traslladar d'una zona urbana, amb continues queixes veïnals, a l'antic solar de la empresa Avidesa. No es va destruïr cap terme rellevant des del punt de vista ecològic. Soc culpable de callar-me això, però no de cap atemptat ecològic.
Val a dir sobre això, i així conteste l'altra acusació que em fas, que la direcció del grup estava estudiant la possibilitat de traslladar l'empresa FORA d'ALZIRA. I t'ho dic amb coneiximent de causa per què aleshores jo formava part del Comité d'Empresa de la fàbrica, i com a tal vaig rebre la documentació que ho acreditava. Es van salvar vora tres-cents llocs de treball amb la permuta que va permetre que es quedaren a Alzira les noves instal.lacions.
En qualsevol cas, també menteixes quan afirmes que el Bloc va participar en l'altercat urbanistic de l'antic solar de Cartonatges. El Bloc va ser, en aquell moment, l'ÚNIC GRUP AMB REPRESENTACIÓ a l'Ajuntament d'Alzira que es va oposar a la construcció de les actuals vivendes de la Plaça de Cartonatges, proposant una alternativa molt menys agressiva des del punt de vista urbanistic i visual.
Jo no enmerde res viejo, i tracte sempre de ser respectuós amb els qui s'adrecen a mi demanant explicacions o amb la discrepància. Però no tinc per què assumir mentides, ni donar la raó, com als bojos, a qualsevol ciutadà que vullga enredrar. En canvi, tú sí que contribueixes a enmerdar el món de la política tractant de fer-nos a tots iguals amb mentides, difamacions, mitges veritats i insidies.
Tot i això segur que ens haurem equivocat en moltes de les nostres decissions, com qualsevol persona (excepte tú clar, que sempre tens raó, fins i tot quan menteixes) però malgrat tot, ni som iguals que els demés, ni aconseguiràs fer-nos iguals amb mentides.
viejo - 04/03/2013
Paco
Vosotros participabais en el equipo de gobierno que aprobo todos esos desafueros que aun estamos pagando y seguiremos pagando. Si no estabais de acuerdo, lo teniais facil, bastaba con dar un portazo y salirse de la coalicion que gobernaba Alzira.
Cartonajes se instalo en una zona de alto valor ecologico, donde estaban instaladas unas granjas avicolas de baja altura para evitar el impacto ambiental, era un terreno que se reclasifico de agricola y ganadero a industrial, en beneficio de una empresa que dio el pelotazo (lo habia comprado meses antes) para poder colocar a cartonajes. Algun dia alguien nos explicara con pelos y señales quienes fueron los que ganaron ingentes cantidades de dinero con la reclasiificacion.
Tambien me puedes decir que os opusisteis al acuerdo por Tulell, acuerdo alcanzado (casualmente) unos dias antes de las elecciones del 2003, o sea unos pocos dias antes de salir del gobierno del ayuntamiento .
En politica cuando uno no esta de acuerdo se va, si calla y traga, es tan participe como los demas.
viejo - 04/03/2013
Por cierto Paco, tu que estabas en el Comite de Empresa de Cartonajes, igual sabes algo de la empresa que dio el pelotazo con la compra, recalificacion y venta de las naves agricolas.
Fue algo asombroso, se compran como uso agricola y se venden a las pocas semanas como suelo industrial con muchos millones de pase, algo parecido al milagro de los panes y los peces pero en terrenos. Paco, no me tires de la lengua que soy viejo pero la memoria de momento la tengo perfecta.
Paco Gimeno - 04/03/2013
Viejo, quan el Bloc va entrar a formar part del govern municipal, l'empastre de l'Hort de Redal estava fet ja. Torne a remetre't a la (per cert molt bona i aclaridora) explicació de Murillo a la Comissió d'Urbanisme convocada a l'efecte. Malgrat l'obscurantisme dels actuals governants, vaen quedar ben claretes les responsabilitats.
Al PAI de la carretera d'Albalat, la denuncia de l'agent urbanitzador es va fer contra un acord plenari sent Alcaldessa Elena Bastidas. Curiosament, en eixe mateix plenari ella afirmava haber solucionat el contenciós i es vanagloriava d'haber arribat a un acord entre totes les parts. Ara patim les conseqüències de tanta irresponsabilitat. Quan el Bloc entra al govern municipal, ja fa anys (i molts) que hi ha empreses obertes i instal.lades al polígon. Què no hi havia que urbanitzar-ho? Què havíem de proposar? Què totes eixes empreses se n'anaren a un altre lloc? Si vols parlem ara del que està costant als alzirenys el Polígon del Plà, sense cap empresa (bé, solament una) operant allí! Un milió d'euros.... cada any! Això sí es una cagada, i sencereta, de l'actual equip de govern!
A l'antic solar de Cartonatges, quan s'aprova el projecte urbanístic, el Bloc ja no formava part del govern municipal, i era alcaldessa Elena Bastidas.
I respecte del negoci de la requalificació, si ja saps qui va ser el beneficiari, per què ho he de dir jo? No seré jo, precíssament, qui t'impedisca utilitzar la llengua i la memòria! És més, com que a mí no em fa cap por que publiques els teus records, fins i tot t'agrairia que deixares eixe mal costum teu de tirar la pedra i amagar la mà. Dona noms i cognoms home! D'això i de tot el que sols denunciar per aquest mitjà (bancs que operen al marge del PGOU, prevaricació en les adjudicacions de les obres, etc.).
En qualsevol cas, a mí, en aquell moment, poc m'importava qui donava (un entre tants) un "pelotazo"· urbanístic: prou feina tenia amb l'amenaça poc vetllada de deslocalitzar la fàbrica si l'Ajuntament no donava una solució satisfactòria als propietaris de la companyia!
viejo - 05/03/2013
Paco
Habia otros emplazamientos posibles para Cartonajes y se eligio el peor. Siempre que paso por alli me pregunto, si aquel atentado paisajistico fue causa de la incompetencia, de la burrera o simplemente para propiciar un pelotazo. Solo me faltabas tu defendiendo aquel desaguisado urbanistico y medioambiental.
En democracia los representantes del pueblo son elegidos unos para decidir como administrar nuestros impuestos y los otros para vigilar que se gastan o invierten dentro de la LEY. En este caso a vosotros os ha tocado vigilar que nuestros impuestos son administrados con arreglo a las normas y las leyes en vigor.
El PGOU es una de las herramientas que se ponen en manos de la administracion para velar por el cumplimiento de las normas urbanisticas en una ciudad y una de las misiones del equipo de gobierno y de la oposicion es velar por su mas estricto cumplimiento. En esa labor, tanto el equipo de gobierno como la oposicion habeis hecho el ridiculo mostrando la mas absoluta incompetencia, los unos permitiendolo y los otros callando:
- Se han construido mas alturas de las permitidas ante el silencio de unos y la permisividad de otros. ( se han atrevido hasta en la Plaza Mayor)
- Se han ubicado oficinas en plantas altas de edificios de viviendas cuando estan claramente prohibidas. ( bancos, asesorias, academias, etc.)
- Se han construido fachadas que estan claramente prohibidas por la norma ( bancos, aseguradoras, farmacias, peluquerias, etc. etc.)

Tu me pides que de nombres, si no perdierais el tiempo en inauguraciones y canapes de gorra, tendriais tiempo de sobra para pasear por la ciudad que os paga y los sabriais de pe a pa, si en vez de pasarse las horas salvando al mundo os dedicarais a visitar la web municipal, sabriais que las obras se estan contratando por invitacion a los concursos, ¿me pides que de nombres?, vamos chicos, poneros a trabajar, que para eso habeis sido elegidos.
Paco Gimeno - 05/03/2013
Viejo, tornes a posar en boca meua allò que no he dit. Jo he dit que no pense que siga per a tant, des del punt de vista ecològic, emplaçar una indústria a terrenys on abans hi havia una altra. I també he dit que en aquells moments tenia altres coses al cap, que no eixa. Si això implica defensar un "desaguisado urbanístico y medioambiental", pense que per a ser-ho queda encara un poc de camí, i no solament matissos.
I bé, et diré que pot ser el teu menyspreu expressat ací mateix, en comentaris passats, pel treball dels sindicalistes, et porte a no entendre el que acabe d'exposar-te. Que sabràs tú de nits sense dormir, per què tens la responsablitat de representar uns treballadors amb el seu lloc de treball amenaçat? Com explicar-te què, a més, eixos treballadors son amics, veïns, doncs jo vaig nèixer i he viscut tota ma vida a les casetes de Sunyer (i saps, tú que conèixes Alzira, el que significa això quan es parla de Cartonatges), fins i tot germans i altres familiars? Com fer-te veure el desgast personal que va suposar patir això, quan pocs anys abans haguèrem de fer front un ERO que va afectar a seixanta treballadors, amics, etc? El lloc on anava a emplaçar-se l'empresa em donava exàctament el mateix, sempre que no isquera d'Alzira. Eixa era la major preocupació davant l'amenaça de deslocalització.
L'acord amb L'Ajuntament va ser per a nosaltres una benedicció; i no estavem per pensar qui es beneficiava amb informació privilegiada per especular i incrementar el seu patrimoni amb la requalificació dels terrenys. Pot ser el lloc era el menys adeqüat, segons el teu punt de vista, però sí ho va ser per als propietaris del Grup Lawson Mardon. Probablement altra alternativa no haguera estat acceptada i, francament, insistisc, no pense que es va destruïr cap paratge natural que meresquera el sacrifici de tres-cents llocs de treball dirèctes, i a saber quants més d'indirèctes.
Tú preguntaves al teu primer comentari quants llocs de treball havíem creat els de la foto. Doncs, bé, pot ser cap. Però alguns dels qui estem-hi al menys hem treballat per mantindre'n molts, i per millorar les condicions laborals dels que hi havien. Si conèixes quelcom de Cartonatges espere em concedisques que ahí tinc raó.
Finalment, et comentaré que no és cert que tots permetem o callem. Si conèixes (i no tinc dubte que sí) el funcionament de l'Ajuntament sabràs que no tot es tracta a Plenari. De fet, l'Alcaldessa ja s'encarrega de que a Plenari no arribe més del que ella decideix. Al darrer Plenari la Regidora Portantveu de l'equip de govern va ser molt clara al respecte: "Ustedes vienen aquí a hablar de su libro y todavia no se han enterado de que nosotros no queremos que se hable de sus cosas".
Et puc assegurar què no he arribat allí per callar-me res, però no soc responsable de què preguntes, mocions, interpel.lacions i altres iniciatives del grup municipal que represente, mai arriben a tractar-se en Plenari. Això no significa que ens callem, i poc a poc, acabem fent-les sentir o arribar a la ciutadania. No sense molts cabrejos per les formes antidemocràtiques que patim i no sense feina, però ho intentem. Poc de temps em veuràs perdre en canapés i inaguracions viejo. Així que aquesta vegada no utilitzes el plural. Tot i això, pot ser tampoc sigam perfectes i no sempre estigam a l'altura que se'ns exigeix. Això però, supose que no és exclussiu de Compromís.
viejo - 06/03/2013
Paco
Los politicos pueden hablar en los plenarios, pero tambien pueden levantar la voz en los medios de comunicacion y por ultimo quedan los juzgados. Ninguno de esos medios ha sido utilizado para denunciar ninguna de las actuaciones que vengo denunciando desde hace años. habeis callado, comprenderas que os haga coparticipes.
Tambien yo he pasado muchas noches sin dormir, sobretodo cuando hipoteque mis bienes para salvar mi empresa, pero esa es otra historia y otro punto de vista sobre el insomnio.
Parece mentira que seas geografo y que para lavar tu conciencia hagas mencion al salvamento de puestos de trabajo cuando habia otras localizaciones posibles que no eran atentados urbanisticos, ni tampoco era condicion indispensable ubicar a la empresa cartonera en los terrenos de las granjas avicolas. Una vez asegurado el pelotazo importante con los terrenos de Cartonajes la localizacion era lo menos importante, el otro pelotazo de las granjas era pecata minuta , aunque nada despreciable.
Ya se que tu no eres de los que lucen palmito en inauguraciones y saraos, pero te solidarizas con los que asisten, ese es el motivo de incluirte junto a esa fauna, a pesar de pecar de injusto.
saludos.
Paco Gimeno - 06/03/2013
Viejo, so pena d'aborrir, tot i què estic ben segur que ja ningú segueix el fil argumental d'aquesta notícia, hauré d'insistir sobre el procés de trasllat de Cartonatges.
La requalificació dels terrenys del solar de la fàbrica va ser una exigència del grup Lawson Mardon per QUEDAR-SE A ALZIRA. Al menys així ens ho varen trasmetre els representants del grup, el Director de Recursos Humans i el Director Industrial. Amb els diners del "pelotazo", el trasllat els eixia gratis, i així acceptaren una nova ubicació dins del nostre terme. Ens digueren clarament què, si el grup havia de correr amb les despeses del trasllat, no havia cap garantia que decidira ubicar-se a pocs kilòmetres, doncs podia fer-ho fins i tot a l'estranger. Ens mentíen? Mentiren l'Ajuntament? Pot ser sí, però l'amenaça era real.
La nova ubicació la decidiren el grup i l'Ajuntament d'Alzira. Una vegada garantida la permanència de l'empresa al nostre poble, el Comité d'Empresa ja no pintava res en eixa negociació. Pel que sé, cert que havien varies alternatives, i la direcció de la empresa va preferir l'emplaçament actual per què per aquells dies la Generalitat projectava construïr una autovia des de Lliria a Tavernes de la Valldigna (ho recordaràs), el tercer cinturó (o bypass) de València li digueren, i això els garantia tindre uns accesos inmillorables a fàbrica. Supose que ara mateix, amb aquell projecte abandonat, hagueren preferit algún altre lloc, però en aquells dies al grup Lawson Mardon li va semblar una bona opció.
Què hi hagué qui va fer negoci? Evident, i com sempre en aquest país. Que hauriem d'anar als jutjats com ens recomanes? Saps que, més enllà de moralitats i inmoralitats, quasi sempre son "negocis" legals. Res, o poc, a fer als jutjats. A banda de que som un partit menut i amb pocs recursos econòmics. No podem permetre'ns acudir als jutjats tant com hauriem de fer-ho o ens agradaria. I no penses que la premsa ens publica tot el que voldriem tampoc. El quart poder també viu de publicitats i favors polítics. Insistisc.... fem el que podem.Tinc, de moment, la conciència ben tranquil.la.
viejo - 07/03/2013
Paco.
Tienes razon, es posible que ya no quede nadie aparte de nosotros en este foro, es posible que a nadie le interesen nuestras disquisiciones politicas o nuestras posturas personales ante hechos concretos, pero a mi si me importan, y mucho, las opiniones de un ciudadano que ostenta un cargo electo en el Ayuntamiento de mi ciudad.
Estoy seguro de que debido a nuestras profundas diferencias ideologicas, nos volveremos a encontrar y debatir por estos foros, tambien, como en este caso, que es posible contrastar opiniones sin insultos ni vejaciones gratuitas, solo es necesario un poco de cultura, un mucho de tolerancia y un valor comun LA MORALIDAD DE LA COSA PUBLICA.
Hasta la vista.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal