Sábado, 27 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.231 Año: 18 Noticias: 45.909 Fotografías: 108.897 Comentarios de usuarios: 125.590
EL SEIS DOBLE
viernes, 27 de mayo de 2016
Clic en la foto para ampliar

Alumnos de Infantil del Gloria Fuertes durante una actividad
Fotografía de archivo
Ver imágenes de esta noticia
1

 El PP de Alzira, en contra de la eliminación del programa plurilingüe del colegio Gloria Fuertes

"Desde el Grupo Popular, no entendemos cómo este proyecto, que ni siquiera ha sido evaluado por la Administración, es eliminado, siendo pionero y con resultados muy buenos"


 


.-000337
 

Desde el Grupo popular, hemos estado durante esta legislatura, preguntando en los plenos al equipo de gobierno si sabían cuál iba a ser la política sobre la educación plurilingüe a partir del curso 2016-2017. La única respuesta obtenida fue que estaba en estudio y que ya informarían. En los plenos se nos seguía diciendo que todavía no tenían noticias al respecto, pero se comprometen a que el director general de política educativa de la Consellería, Jaume Fullana, vendría a Alzira a informar de cuál iba a ser la propuesta que pensaban desarrollar en cuanto a la política plurilingüe.

El pasado 19 de mayo, Jaume Fullana, visitó el colegio Gloria Fuertes de nuestra ciudad para explicar el programa educativo del gobierno valenciano, cual es nuestra sorpresa al escuchar que el programa plurilingüe desparecerá de los 6 colegios en los que el programa estaba en fase experimental, pero no da ninguna explicación sobre los motivos o el porqué, simplemente garantizaba, por parte de la Consellería, la continuidad para todos aquellos alumnos que iniciaron el programa en infantil acabar con él la primaria.

Desde el Grupo Popular, no entendemos como este proyecto, que ni siquiera ha sido evaluado por la Administración, es eliminado, siendo un proyecto pionero y que está dando resultados muy buenos. Pensamos que en lugar de eliminarse, debería ser un modelo a implantar poco a poco en el resto de los colegios o al menos tenerlo como ejemplo. El centro, es referente en formación de docentes para el Cefire y trabaja con proyectos europeos.

Según las palabras de Jaume Fullana, todavía no se sabe cómo va a ser el nuevo programa plurilingüe que se va a aplicar, pero eliminan el que hay sin dar más explicaciones.

Desde el Grupo Popular, entendemos la preocupación de la comunidad educativa del colegio Gloria Fuertes ante estas manifestaciones del director de Política Educativa y tal y como indicamos en la asamblea ciudadana del día 25 de mayo, presentaremos una moción en el pleno ordinario del mes de junio, solicitando la continuidad del programa plurilingüe y manifestar nuestro apoyo a la comunidad educativa del Gloria Fuertes, esperando que obtenga el respaldo de todos los grupos políticos que forman este consistorio.

Grupo Popular del Ajuntament de Alzira

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.


 

               
 .-000003                                                                     .-000004 

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

Educación y Formación
PolíticaActualidad Política

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Anticorrupta i farta d politics com aquests - 27/05/2016
Si q es de veres, q el projecte esta molt be i q hauria d tenir continuitat no sols en eixe sino en altres escoles. Pero, senyors del pp vostes sabien q eran un projecte innovador i amb una necessita de despeses economiques. Aixi, q no sols es posen projectes sino q te q haver un presupost q ho continue. I vostes, han tingut en conte altres coses, enriquir se personalment i com a partit.
Aixi, no es poden tindre diners per a projectes com aquests.
José A. - 27/05/2016
Los Sres. del PP se apuntan a todo y se olvidan hablar, por ejmplo, de los miles de millones de euros del caso CIEGSA. ¡¡ Estamos en CAMPAÑA!!
Interesante noticia la que leemos en El Levante:
http://www.levante-emv.com/comunitat-valenciana/2016/05/27/tribunal-supremo-avala-cierre-aulas/1423658.html
"El Tribunal Supremo avala el cierre de aulas concertadas cuando hay pocos alumnos.Una nueva sentencia que acaba de emitir el Tribunal Supremo, la cuarta en 12 años, avala que es legal reducir las aulas de un concierto educativo en vigor si mengua el número de alumnos, tal como establece el Reglamento de Normas Básicas sobre Conciertos Educativos de 1985. Señala además que «no puede sostenerse con éxito que en el ejercicio del derecho a la educación y la libertad de enseñanza que proclama el artículo 27.1 de la Constitución no resulte de aplicación ni la programación, ni los principios de eficiencia y economía que establece la Ley Orgánica de Educación (LOE)"
Jaume - 27/05/2016
Hay que tener la cara muy dura para defender ahora el modelo educativo, cuando en ningún caso les preocupó en que condiciones estaban los niños en el propio Gloria Fuertes que presentaba importantes deficiencias tampoco en otras escuelas o colegios públicos. Eso sí dejaron un agujero de 1.000 millones de euros en CIEGSA (Supuesta empresa pública que construia colegios).Otra cuestión seria en que condiciones los docentes, quienes y porque entraron a impartir en estos colegios "experimentales" y el proceso "selectivo" con el que se contrató a los docentes, creo que deberían explicarlo si pueden. Por último resulta significativo que de 9 escuelas públicas de nuestra ciudad la única que imparte la mayoría de las materias en inglés es precisamente el Gloria Fuertes, sus alumnos pues son unos privilegiados, a pesar de todo los padres de los alumnos que están "privilegiados" defienden el modelo implantado como es lógico, pero recordemos que en la resta de colegios los alumnos no tienen las mismas oportunidades ni reciben la mayoría de la docencia en inglés, fomentar la desigualdad entre los alumnos no es ético, menos aun cuando quien lo aplica son las Administraciones Públicas.
de la terra - 27/05/2016
Lastima no defendieran con el mismo impetu nuestra lengua . Como tercera lengua seria mas practico les enseñaran el chino.
El que suscribe es valenciano pero nacio en la epoca que mandaban los padres politicos del P.P y no se escribir en mi lengua ya que nos castigaban por hablarla.
Joan V - 27/05/2016
Claro, claro. La culpa de que se cancele el proyecto del Gloria Fuertes, según los del Tripartito, y el "educado", cierro comillas, Director General de la Conselleria, es del PP.
Y según Jaime, se trata de que haya igualdad para todos. Por abajo, claro. No por arriba, en las mejores condiciones. La idea de los que se llaman progresistas.
Jose Alcalde Ferriols - 27/05/2016
Estimado Jaume:

Precisamente porque los padres del Gloria Fuertes no queremos sentirnos unos privilegiado hemos pedido que el modelo experimental, se extienda en la medida de lo posible y con las correcciones oportunas a todo el sistema educativo publico. En mi opinión hay que tender a igualar en lo mejor y no en lo peor. Yo cuando veo que otros centros están dotados de una climatizan adecuada, pido para el mio que se instale también y no que se la quiten a los privilegiados que la disfrutan.
Privilegiado - 27/05/2016
Jaume ¿te parece mejor que los privilegiados sean los que tienen el dinero para pagarse un British School o un colegio bilingüe? Pregúntaselo a todas las "privilegiadas" familias becadas que hay en el colegio y que gracias al inglés están dando muchas más posibilidades a sus hijos para que en un futuro no tengan que pedir las becas que ahora piden ellos. Tienes toda la razón, es mejor que los privilegiados sean los que tienen dinero para pagarse esos colegios. El resto que se conforme con una educación de segunda categoría. En vez de esforzarnos en conseguir que cada vez se imparta más inglés en la escuela pública, resulta que ahora eso no está bien porque los de los experimentales son privilegiados. Seguro que los de los colegios privados se deben estar muriendo de la risa al ver tu comentario, Jaume, piénsalo. Por cierto, tan solo recordarte que esto es un colegio experimental, es decir, pensado para experimentar y poder extraer conclusiones que se puedan trasladar al resto de colegios. Por ejemplo sirve para que los profesores del Gloria Fuertes puedan formar a otros colegios que empiecen a implantar asignaturas en inglés ¿o es que piensas que un profesor sabe explicar matemáticas en inglés solo porque sepa hablar en inglés? ¿qué metodología debe utilizar? ¿qué materiales? ¿qué problemas se va a encontrar? Si tuvieras a tu hijo allí sabrías todo el esfuerzo en investigación que hacen. Como padre del Gloria Fuertes mi reivindicación no es por mis hijos, a ellos no les va a afectar el fin del programa porque el cierre será progresivo, sino por todos los niños que se van a perder los beneficios de un programa como este, aunque no vengan a este colegio. Aunque la verdad es que se le quitan a uno las ganas de buscar el bien común para personas que opinan que la educación de calidad debe ser un privilegio al alcance solo de los que tienen dinero para pagárselo. Por cierto, cualquier alumno de colegio experimental (plurilingüe o de cualquier método) puede ser considerado un privilegiado pero también un conejillo de indias ¿o no? Todo depende desde la óptica con la que se mire. Ten en cuenta, Jaume, que con el nuevo modelo que vaya a implantar el gobierno actual, TODOS vuestros hijos van a ser conejillos de indias ¿por qué no hacen ellos antes un programa experimental para "privilegiados" como tú? Los míos, por suerte, acabarán en este pequeño gran colegio.
Ana - 27/05/2016
Doncs el projecte no continuarà perquè és experimental i sí que s'ha avaluat, els resultats no són els esperables i l'estratègia en la política educativa vetllarà per una educació de qualitat per a TOT l'alumnat, no premiar sols l'excel•lència d'uns pocs. La política conservadora del PP premia l'excel•lència i la política del nou Consell aboga per l'educació inclusiva. I senyores, la política la marca el Consell no la comunitat educativa. A més que el model experimental plurilingüe no és tampoc un model d'excel•lència com bé ho han demostrat els indicadors de qualitat amb greus deficiències en matèries com matemàtiques, llengua valenciana i castellana. No enganyen que la comunitat educativa no estem tontos. Pel que fa als programes Erasmus, no se'ls apropien com si foren seus exclussius, els projectes europeus els implementem en la majoria de centres públics amb gran esforç i motivació del peofessorat.
de la terreta - 27/05/2016
De la terra, ojala enseñaran chino también en nuestros colegios públicos. Algunos colegios privados ya lo hacen desde hace años. Ahora bien, decir que el chino es más importante que el inglés, en fin... Y otra cosa: bonica forma de defendre amb impetu el valencià sense fer l'esforç d'aprendre a escriure-lo. Des de que estem en democràcia ha tingut vosté uns quants anys per a fer-ho, que cursos gratis hi han hagut molts. Una miqueta de coherència, home.
Jose Alcalde Ferriols - 27/05/2016
Querida Ana:
Me gustaría me facilitases los indicadores que demuestran el mal funcionamiento del programa experimental, como padre de una alumna del Gloria Fuertes soy el primer interesado en conocerlos, ya que según dijeron en la pasada reunión aun no estaban disponibles, pero si tu los tienes te agradecería los compartieses para saber si, como tu pareces insinuar, tus compañeros de la comunidad educativa del Gloria Fuertes no están evaluando correctamente a los alumnos, ya que en las evaluaciones que realizan no se detecta el desastre que tu indicas y al parecer el inspector asignado a la zona tampoco lo ha hecho Gracias
Anna - 27/05/2016
Benvolguda, Ana.

1. Quan dius que "l'estratègia en la política educativa vetllarà per una educació de qualitat per a TOT l'alumnat, no premiar sols l'excel•lència d'uns pocs", insinues que al Gloria Fuertes no hi ha la suficient atenció a la diversitat? No sé si deu d'haver un altre cole en Alzira que tinga tants grups flexibles i suports en grups reduits com té el Gloria Fuertes. Ara bé, si et refeixes a que la política de Compromís no premiarà l'excel·lència d'uns pocs coles com el Gloria Fuertes, és que acceptes que el cole es excel·lent, el que seria totalment contradictori amb que digues que els seus resultats no són els esperables. En ambdós casos, crec que la teua argumentació no es sosté per enlloc.

2. Quan dius que el projecte "sí que s'ha avaluat, els resultats no són els esperables" i que "el model experimental plurilingüe no és tampoc un model d'excel•lència com bé ho han demostrat els indicadors de qualitat amb greus deficiències en matèries com matemàtiques, llengua valenciana i castellana" fas una afirmació molt greu que necessita una aportació de proves per a ser creïble. Cap persona de Conselleria ha donat mai aquesta informació i pense que és de lògica pensar que si els resultats dels indicadors foren com els que dius, seria la primera cosa que hagueren argumentat des de Conselleria i ara no tindrien el problema que tenen. En qualsevol cas, que bonico és tirar la pedra i amagar la mà darrere d'un nom de pila com "Ana" i deixar que els lectors puguen pensar que eres una mestra amb informació privilegiada. Per a fer una afirmació com esta, com a mínim hauries de donar el teu nom i tindre proves del que dius.

3. Si algun dia algú ens ensenya unes proves diagnòstiques que posen de manifest les teues afirmacions, espere que les acompanyen de les proves diagnòstiques dels altres centres públics d'Alzira per a poder comparar, i que puguen ensenyar els informes amb la signatura dels assessors externs que van passar les proves. O siga, una cosa seriosa i ben feta.

4. Que "la política la marca el Consell, no la comunitat educativa", això ja ens ho ha dit l'Alcalde en varies ocasions. També hi ha moltes decisions de competència estatal que els senyors i senyores de Compromís pensen que són injustes (com ara el finançament) i ells no es queden de mans creuades esperant la decisió Divina del senyor Montoro. Però quan Compromís fa el paper de Montoro, aleshores, la resta han de callar, què ells en saben més i la decissió es del Consell.

5. Quan dius "que No enganyen que la comunitat educativa no estem tontos", voldria que demostrares una sola cosa en que la comunitat educativa del Gloria Fuertes ha enganyat a algú. De moment, de tots els teus arguments, no has demostrat cap.

6. Sobre els programes Erasmus, ningú s'ha apropiat res, només hem dit que el cole ha rebut estos anys diners europeus que ara es malvarataran sense haver fet ni tan sols una avaluació com toca. És això apropiar-se de algo?

7. Per favor, ensenyeu ja el vostre model d'excel·lència. De què teniu por? Algú es creu que estant tants anys a l'oposició, encara no teniu clar un model i que ara resulta que esteu preguntant als experts? Veig que tú sí que penses que la ciutadania està tonta.
Aspirina - 28/05/2016
Sólo les interesa el catalán, adoctrinarrnos a los niños. Señores ,disfruten lo votado!!!!!!
Barraquer - 28/05/2016
La notícia no és del tot exacta. El programa experimental es manté en 2016/17 i l'eliminació és progressiva fins al 2023. El curs 17-18 hi haurà un nou model que no sabem quin serà però que el Conseller ha posat en mans d'experts independent.
Els que han saquejat 1000 milions que anaven a construcció de col·legis,ara intenten polititzar xorrades
http://m.eldiario.es/cv/corrupcion/sobrecostes-colegios-repartieron-PP-constructoras_0_489601145.html
ciutadana - 28/05/2016
Tu dirección e-mail es incorrecta.
WarlikeMom - 29/05/2016
Gràcies a Anna, Jose Alcalde i Privilegiado per apoyar aquesta iniciativa del proyecte amb eixa força.
Per altra banda he de dir que jo també deuré de ser una "privilegiada", clar jo exactament no, un dels meus fills per tindre un equip de mestres excepcionals que no sols es preocupen per la seua educació sino també per el seu estat anímic i personal. I dic un per que per desgràcia si lleven aquest fantàstic proyecte JO I ELS MEUS FILLS deixarem de gaudir "privilegiadament" per que cada un estudiarà de manera diferent, aleshores serà cuan ens donem compte de que aquest peoyecte funciona veritablement.
Si creuen que aquest proyecte suposa unes despeses extres ja els dic jo senyors i senyores lectors que els docents d'aquest centre no reben retribucions mes engrossades que altres, de fet encara gasten diners de la seua butxaca per formar-se millor. Docents que inclus dissabtes fora del horari escolar gaudeixen amb els seus alumnes de l'esport, un esport tan nostre com es la pilota valenciana.
Algo tinc mes que clar i es que ni PP, ni Compromís, ni EU, ni PSOE deurien de fer seua l'educació, l'educació deu ser universal i gratuita, i al mateix temps donar l'oportunitat als pares de que trien la que mes els agrade per als seus fills sense condicionar en quina llengua volem fer-ho. Per que en aquest centre de cap manera es deixen de costat les nostres llengües, cap d'elles, a més a més a casa les fomentem ja que tots i totes som valencians parlants o castellans parlants.
DarkPanter - 29/05/2016
Respondiendo al comentario de Jaume los profesores han pasado unas oposiciones y un tribunal con un proyecto como todos los demas docentes de otros centros. Y que ahora se quieran volver a sacar de la manga otro concurso de meritoz es vergonzoso. Otra cosa he de decir los redultados de las pruebas realizadas en Gloria Fuertes no los tenemos por que Ana dice que no se han obtenido los resultados esperados. Yo creo en el proyecto y en los docentes que lo imparten. Y desde nuestra comunidad educativa a parte de pedir que nos dejen el nivel de ingles que tienen siempre teniendo muy presente la lengua valenciana y castellana por eso nuestrod niños tienen premios literarios en valenciano. Tambien pedimos y que no se equivoque nadie que se estienda para que no hay desigualdad que decis vosotros. Y con todo esto decir que si el PP nos apoya gracias por que necesitamos que esto siga adelante.
Docent - 29/05/2016
Hola Jaume,

Como docente que tengo la suerte de trabajar en uno de estos 6 centros experimentales, quiero aclararte, ya que tantas dudas te suscita, cómo accedí a trabajar en este tipo de centro:
1- En primer lugar tenía que ser funcionaria de carrera con plaza definitiva. Cumplía el requisito.
2- Tenía que poder acreditar el nivel lingüístico en inglés que se especificaba en la convocatótia. Cumplía el requisito.
3- Disponer como mínimo de la capacitació en valenciano. Cumplo el requisito y pude acreditar más titulaciones superiores.
4- Tener formación específica o ser conocedor de metodologías específicas. Cumplo el requisito.
5- Acreditaciones extra que puntuaban a mi favor: experiéncia en el extranjero, otras titulaciones universitarias, haber participado en proyectos de innovación... Cumplo todos los requisitos.
6- presentar la solicitud de Comisión de Servicios que se publica normalmente en Mayo especidicando que se quiere acceder a un centro experimental plurilingüe.
7- Al cumplir todos los requisitos, tuve que presenciarme a una entrevista en el PROP de Valéncia donde podemos encontrar Consellería de Educació. Había cinco miembros de distintos ámbitos: la subdirectora territorial, miembros de inspección, ua representante del Cefire... La entrevista, por supuesto, se realizó en inglés, y duró alrededor de 30-40 minutos.
8- Posteriormente, las personas que cumplían todos los requisitos exigidos y habían superado la entrevista personal con preguntas de muchas índoles distintas, se nos concedió la Comisión de Servicio.

Espero haber aclarado tus dudas.

Me encantaría que muchos de los cargos que se ocupan en política pasasen por el mismo proceso, acreditando méritos específicos para el lugar al cual se opta.
Marta - 30/05/2016
Això de dir que l'anglès obrirà portes i facilitarà l'accés al món laboral és com a la meua època ens ho deien de tindre una carrera universitària. I mireu la tasa d'atur per a jovens de 25 a 35 anys. A saber com serà el panorama laboral quan eixos xiquets i xiquetes tinguen edat de treballar!! Hui en dia no es pot garantir res
A Marta - 30/05/2016
Marta, de ben cert no és una garantia, però sempre s'ha sabut que a més formació més opcions.
Tenint en compte com va el nostre país, dóna igual el color polític que estiga, i la fugida a l'estranger per a poder guanyar-se la vida, imagine que poden agraïr el que han pogut aprendre d'anglès a l'escola fins ara per a poder iniciar-se camí, o alguns fins i tot continuar-lo per a poder oferir als seus fills un futur que aquí només és d'atur en alguns casos.
Si haguerem de pensar en quin ordre les llengües que hem après a la nostra comunitat ens poden obrir portes, podríem pensar: anglés, castellà i valencià o castellà, anglés i valencià.
Jo sóc valencianoparlant, als meus fills només els hi parle valencià, però procure que aprenguen anglès (en una academia o com puga) perquè sabem que ho necessiten. Dir que no seria tindre els ulls tancats a la societat. A l'igual que dir que no necessiten dominar les noves teconogies.
Marta - 30/05/2016
"A Marta" Si per a tu, un futur desitjable és "enviar" als teus fills a l'estanger, per a mi no. Jo preferisc que els meus fills puguen relacionar-se amb el seu entorn natural. A mi, personalment, l'anglès no m'ha obert cap porta, ni tan sols laboral. I a tota la gent que conec tampoc, en el millor dels casos han pogut viatjar per a treballar de forma temporal i tornar a Espanya o més aviat possible. Millor seria ensenyar als nostres fills a resoldre els problemes, a participar de forma activa i profitosa en la vida política per a poder garantir els seus drets en el futur i que no els prenguen el pél com ens han han fet a nosaltres. Potenciar l'aprenentarge de l'anglès sols contribuix a potenciar el sistema capitalista i la globalització que patim, amb tots els problemes que porta darrere per a la nostra societat
A Marta - 30/05/2016
Marta, no vaig a entrar en experiències personals, ni a raonar-te si vuic que els meus fills estiguen o no en l'estranger. Jo lluite per donar-los oportunitats per a que en un futur puguen ser el que vullguen ser. La seua vida ja la decidiran ells. De moment jo treballe per la seua felicitat actual i futura, acompanyat d'un bon nivel educatiu, en una escola que treballe valors, empatia social, treball cooperatiu (que és el que realment necessitaran el dia de demà per a poder treballar colze amb colze amb qui tinguen al seu costat),... i un llistat moooltttt llarg de valors que fan crèixer a la persona.
Asmodeo - 30/05/2016
Si clar "A Marta". En valors com l'utilitarisme (hem d'apendre anglés i castellà, les llengues de l'imperi, per servir millor als amos), mentre que la llengua dels nostres avantpassats, com no val per a res, la relleguem al tercer, o quart, lloc. I si no l'aprenem tampoc passa res. Total, per llegir-la en falles, i parlar-la en casa, val a fer-ho de qualsevol manera.
Amb " valors" com aquestos si creixerem si!!!
Ensenya als teus fills a jugar a futbol dona!!! Futur assegurat i sense necessitat d'estudiar tant!!!
A asmodeo - 30/05/2016
Asmodeo, pensa el que vullgues. També els hi puc ensenyar a ser polítics i viure a costa de mentir als seus votants. Ensenyar-los a esperar a que passen noves eleccions per a publicar un nova llei lingüística que saben molts no votarien. A furtar com ha fet el partit anterior...

Asmodeo - 31/05/2016
Amic, o amiga, "a Marta"; primer que res, només volia assenyalar que la preocupació pels valors a inculcar als nostres fills és universal; i no exclussiva, per tant, dels qui enteneu que l'anglés, una llengua estrangera, ha de formar part inexcusable dels itineraris acadèmics. En cap cas pretenia mokestar-te i, si ho he fet, et demane disculpes.
Dit açò, també vull assenyalar-te que la defensa de la nostra llengua i, per tant, el canvi necessari en la política lingüística de la Generalitat, forma part de la raó de ser de Compromís. No pots al·legar ignorància ni sentir-te enganyada.
D'una altra banda, la política educativa del PP en tot l'estat, però molt especialment en la nostra comunitat, ha sigut nefasta. Els pares del Gloria Fuertes sabem de primera mà de les xapusses peperes i de la seua preocupació per la formació dels nostres fills, doncs ja hem comprobat de quina manera es va acabar el centre. Han fet negoci fins i tot amb els barracons. Han afonat l'escola pública a força de concerts i retallades. I ara emeten aquest comunicat, o encapçalen manifestacions per reclamar la " llibertat d'elecció"??? Entre barracons i escoles religioses concertades??? Cabreja, i molt, tant de cinisme, populisme barat i oportunisme. No creus???
Pot ser siga positiu dominar varies llengues, però de moment, en aquest país, sense saber anglés es pot ser fins i tot President del govern.
Jo, com Marta, lluitaré per què els meus fills no hagen d'anar-se'n i puguen treballar dignament ací, en la seua terra.
alziro - 31/05/2016
Asmodeo, en les millonaes que ha furtat el PP no es podria pagar lo que els deveu per haver-vos dixat en safata el control de la normativa llingüística des que pactaren en els burgesos catalans de CiU i crearen l'AVL. Entre vosatres i els peperos heu aconseguit que el número de parlants es reduixca exponencialment cada any.
patillet - 01/06/2016
Asmodeo, amb tot el respecte, hi ha una cosa que no acabe d'entendre. Sembla que no estàs massa d'acord amb el programa plurilingüe, o que preferixes l'ensenyament en valencià, (postura que em sembla totalment lícita, obviament), i dus als teu fill o fills al Gloria Fuertes? Em sembla un poc contradictori.
Salutacions.
Asmodeo - 01/06/2016
Ja veus patillet, amic, ningú és perfecte!!!
Joan V - 01/06/2016
Patillet, ya ves. Es lo que tienen estos "progresistas", como Asmodeo. Están en contra de la propiedad privada...de los demás, no de la suya. Si alguien tiene o accede a algo porque ha trabajado más, es un privilegio, que hay que erradicar. Hasta que ellos lo consiguen, y ya no lo es. "Progresistas" cuando me conviene. Y mintiendo a mogollón, como cuando el susodicho afirmaba que sus hijos no iban al Gloria Fuertes, y ahora dice lo contrario. Ah, y si críticas algo de lo que dicen, eres un facha. Y ahí están. Podemos, IU, y las marcas blancas, como Compromis. Tan "progresistas" como los cangrejos
Asmodeo - 01/06/2016
Has vist amic patillet??? Ensenyes un poc, només una punteta, de la poteta, i apareix de seguida el tonto del poble a dir bobades i a exhibir ignorància.
Ara si: jo en cap moment he dit o escrit que no vullga que els meus fills aprenguen idiomes. Només he dit que mai estaré d'acord amb un sistema que puga rellegar la llengua pròpia a un "tercer o quart lloc". Apendre anglés si, però mai arraconant el valencià.
També he escrit, en un altra notícia però que feia referència a aquest tema, que en la meua opinió el Director General no va vindre amb els deures fets.
Efectívament, si hi ha resultats avaluats, els pares hauriem de conèixer-ho; i si no, hauria d'avaluar-se el programa, donat que és experimental. Si la Conselleria te un projecte de millora que l'expose. Segur que així no hi hauria cap polèmica i els peperos oportunistes no tindrien ocassió per fer demagògia amb un tema que, com han demostrat durant anys, només els interessa quan hi ha diners a guanyar.
Joan V - 01/06/2016
Asmodeo, blablabla, blablabla, pero sus hijos al Gloria Fuertes, aunque lo negaba al principio lo negaba. Tipico. Se piensa una cosa, se dice otra y se hace la contraria. Para fiarse de los que van de "progresistas", como el Conseller de Educació
Seguro... - 01/06/2016
Tu comentario no cumple las normas de uso de esta web.
Asmodeo - 01/06/2016
Tu Joan V, continua rebolcant-te en el fang del ridícul. Millor!!! Més riure faras!!!
Et repte: busca en tots els meus comentaris. Si eres capaç de trobar el comentari on jo he negat que els meus fills vagen al Gloria Fuertes et convide a sopar. Babau, més que babau!!!
Si és que..... es pot ser més ridícul, però hi ha que entrenar a diari moltes hores!!!
Joan V - 01/06/2016
Vale, no lo has negado. Simplemente no cuentas la verdad. Otra firma de mentir. No hay más que ver el anterior hilo sobre este asunto. Dices que estabas allí, te preguntan en concepto de qué y no contestas. Hay quien te pregunta si eres el alcalde.
Mientras defiendes allí la política de la Conselleria de terminar con la enseñanza en inglés , críticas la enseñanza del inglés y el castellano como idiomas imperiales, hay que ser tarugo para decir esto. En lugar de llevar a tus hijos a una escuela con línea en valenciano, opción perfectamente válida
Me reafirmo, mientes y además haces lo contrario de lo que dices.
Afortunadamente, los lectores de ESD no tienen tus carencias. Ellos saben leer.
Asmodeo - 01/06/2016
Xé!!! De veritat Joan V, nobet canses de fer el ridícul???
Després d'afirmar, dues vegades, que jo havia dit el que no he dit mai, ara...... filigranes literaries??? Si no saps home!!!
Jo estava en la reunió. No soc Alcalde ni Director General. Blanc i en ampolla per a qui tinga mig dit de coneiximent.
Jo he admés, en aquell fil de debat, i en aquest, que compartisc algunes de les crítiques a la exposició del Director General. Però tu dius que "defiendo la política de la Conselleria". Comprensió lectora zero!!!
Ja ni t'explique lo dels idiomes..... Jo no critique l'ensenyament d'idiomes. Jo mateix en parle més d'un amb fluidesa. Critique que es vullga ensenyar un idioma estranger A COSTA del valencià, oficial en la Comunitat Valenciana. Si la Conselleria ha avaluat eixe programa i demostra que els alumnes del projecte experimental pateixen greus deficiències en valencià i castellà, efectívament donaré suport al que la Conselleria faça. Si no ho ha fet, compartiré els dubtes amb la resta dels pares.
Vull una educació de qualitat, precissament, per què cap fill meu m'isca tan tarròs com tu!!!
Dos teorias - 01/06/2016
Asmodeo, de ser así, teniendo en cuenta que yo también estuve en la reunión, o eres parte de la dirección del centro o alguien que defiende la escuela pública en su partido pero prefiere para los suyos la escuela concertada en castellano. Entonces, a quién creer?
Asmodeo - 02/06/2016
Ara resulta que el CEIP, amb "P" de PÚBLIC, Gloria Fuertes, és un centre privat concertat..... El que hi ha que llegir!!!
En serio...... En una democràcia tothom és lliure de criticar, i tota crítica ha de ser benvinguda quan és raonada, però....... no vos canseu de fer el ridícul????
Ciudadana - 02/06/2016
Asmodeo, me parece fuera de lugar tu respuesta / tus respuestas. En ocasones son malsonantes, poco razonadas,... No hace mucho que leo el Seis Doble, pero de verdad que a veces el contenido de esta plataforma digital roza el respeto.
Y a menudo falta comprensión lectora.
Y no es un comentario personal a ti.
Asmodeo - 02/06/2016
Amiga ciudadana. Cert que alguns dels meus comentaris no son respectuosos. Però el respecte se l'ha de guanyar cadascú. Em sembla que no eres justa quan et dirigeixes a mi, específicament, per assenyalar el caràcter irrespetuós dels meus comentaris i, en canvi, no hages fet el mateix amb els qui m'insulten, sense més, o tracten de criticar-me a mi o a alguns representants del poble amb mentides, invencions o, dirèctament com el darrer que ho ha fet ací, des del més absolut desconeiximent.
Que li diries tu a algu que diu que ha matriculat els fills en un centre públic pensant que és privat concertat??? Per què diu que també estava en la reunió, així que o es pare d'alumne/a, o és el director del centre o el director general...... que encara ho faria més risible..... A qui vols que respecte???? Com no respondre sense riure'm???? En fi...... Accepte la crítica però demane equitat.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal