Viernes, 26 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.230 Año: 18 Noticias: 45.907 Fotografías: 108.894 Comentarios de usuarios: 125.587
EL SEIS DOBLE
jueves, 10 de noviembre de 2016
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 Alzira prepara l’organització d’una fira d’Agricultura i Productes Ecològics

"Els distints departaments de l'Ajuntament estem treballant per a consolidar un sector de futur com és el lligat a l'agricultura ecològica i altres productes que milloren la sostenibilitat ambiental i econòmica"


 

.-000403 

La regidoria de Promoció Econòmica i Ocupació i IDEA ha mantingut els primers contactes per a organitzar una Fira d'Agricultura Ecològica i altres productes ecològics en la ciutat d'Alzira, que tindrà lloc previsiblement a finals d'abril i principis de maig del 2017.

La proposta inicial consisteix a posar en contacte i promocionar productors, distribuïdors, compradors i la ciutadania d'Alzira i la Ribera per a potenciar els productes ecològics, tant agrícoles com altres vinculats a ell (transformació d'aliments, tractaments de plagues, comerç de proximitat...), així com altres sectors econòmics en què la biotecnologia està adquirint protagonisme (com la construcció). I s'està mantenint reunions amb associacions i entitats interessades en la matèria, tècnics i empreses del sector i l'Associació Empresarial d'Alzira.

Segons Ivan Martínez, regidor de Promoció Econòmica i Ocupació: «els distints departaments de l'Ajuntament, com ara Medi Ambient, Serveis Públics, IDEA, etc., estem treballant per a consolidar un sector de futur com és el lligat a l'agricultura ecològica i altres productes que milloren la sostenibilitat ambiental i econòmica, també en la nostra ciutat i comarca. Des d'IDEA s'està organitzant una Fira que puga servir de plataforma i impuls de tot plegat. Cal recordar que el projecte europeu 'El nostre Camp Avança' fet de forma conjunta entre l'Ajuntament de Xàtiva i Alzira, que encara està pendent d'aprovació pel programa Urban de fons europeus i de fons autonòmics a través del PATER, ja ha contemplat la creació d'una cooperativa agroecològica amb aportació pública».

 

Nota de premsa del departament de Comunicació de l’Ajuntament d’Alzira.

 

El Seis Doble no corregix els escrits que rep. La reproducció d'este text és literal; fidel a les paraules, redacció, ortografia i sentit de l'autor/s.

 


 

               
.-000025                                                      .-000143

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

Agricultura
Medioambiente y Naturaleza

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Odando - 10/11/2016
Este de la foto entiende de agricultura lo mismo que yo de medicina. Por favor, que alguien le diga al Sr. Martínez que deje este tema tranquilo....
Cafre - 10/11/2016
Como si fuese mejor idea que estos temas los lleve el señor Carreres...
crack - 11/11/2016
agricultura ecológica, aixó que collons es ?? un cuento chino, una total gelipollez, mas vale que se dedicaran a limpiar parques y jardines, que con la dichosa ecología la hierba nos saca a bailar, vergonzoso!!!!!!
uno mas del pueblo - 11/11/2016
Ni carreres, ni el de la foto. Es lo mismo una feria ecológica, que la feria medieval. Van a ir los mismos el de la flauta, el del vinagre ....... Señores la agricultura de nuestro pueblo necesita que esten más pendientes de los robos en los campos, cursos para tener mayores producciones y de mejor calidad, mejor asesoramiento técnico, mayor protección legal frente a esos contratos que el pequeño agricultor se ve perdido. Eso es lo que necesitamos, poner medios para mejorar la agricultura real y mayoritaría de nuestro termino, " la de toda la vida, no la ecológica". SEÑOR IVAN. ¿PORQUE NO SE PREOCUPO DE MANTENER LA FERIA DEL KAKI?, Por que fue una idea del anterior grupo de gobierno, pues señor, la idea fue buena.
Benito - 11/11/2016
¿Qué ha sido de expokaki? Eso que denominaron como 'universidad de la agricultura'.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal