--> La regidoria d'Esports posa mesures alternatives per a les persones abonades al gimnàs de la Piscina Coberta - elseisdoble.com

Lunes, 26 de octubre de 2020 Edición diaria nº 4.952 Año: 14 Noticias: 37.221 Fotografías: 97.187 Comentarios de usuarios: 113.166
EL SEIS DOBLE
miércoles, 28 de noviembre de 2018
Clic en la foto para ampliar

Instal·lacions del gimnàs després de la tempesta el passat 16 de novembre | Foto: Aida Ginestar
Ver imágenes de esta noticia
1

 La regidoria d'Esports posa mesures alternatives per a les persones abonades al gimnàs de la Piscina Coberta

Una vegada es reprenga el servei al gimnàs esportiu, s’abonarà i/o descomptarà la part proporcional de la quota pels dies no gaudits

 
.-000100

La Regidoria d’Esports, després dels desperfectes patits per les pluges al gimnàs esportiu, està treballant per a poder obrir el en el menor termini possible.

“Donat que hi ha persones abonades que no poden gaudir uns dies d’este servei, hem pres mesures alternatives perquè les persones usuàries no es vegen perjudicades ni paguen per un servei que no està donant-se i no tenen l’obligació de suportar”, ha manifestat la regidora d’Esports, Aida Ginestar.

D’una banda, una vegada es reprenga el servei al gimnàs esportiu, s’abonarà i/o descomptarà la part proporcional de la quota pels dies no gaudits.

D’altra banda, a partir del dijous dia 29, totes les persones abonades del gimnàs amb inscripció prèvia en la piscina coberta podran assistir, de manera gratuïta, a sessions de CONDICIONAMENT FÍSIC en la sala de la piscina coberta i en la sala del Camp d’Esports Venècia, amb els horaris següents:

- Sala de la piscina coberta: dimarts, dijous i divendres de 18 a 19 hores.

- Sala del Camp d’Esports Venècia: dilluns i dimecres, de 9:30 a 10:30 hores.

 

Nota de premsa del departament de Comunicació de l’Ajuntament d’Alzira.

 

El Seis Doble no corregix els escrits que rep. La reproducció d'este text és literal; fidel a les paraules, redacció, ortografia i sentit de l'autor/s.

 


 

.-000260
 
 .-000006
 
.-000342 
 


El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

DeportesInstalaciones
SocialServicios Públicos

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Diego - 04/12/2018
Estas instalaciones son un abuso , yo he querido apuntame este mes y quieren que pague el año entero asi que no lo hice porque es un abuso, deberian de poder descontarse los meses ya pasados, con estos malas deciciones pierden dinero, eso demuestra que hay una mala gestión.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿Qué abunda en el desierto? Arena, agua, gas o árboles
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal
Página optimizada para navegadores Mozilla Firefox, Internet Explorer y una resolución mínima de pantalla 1024 x 768 px.