Domingo, 28 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.232 Año: 18 Noticias: 45.911 Fotografías: 108.901 Comentarios de usuarios: 125.592
EL SEIS DOBLE
martes, 26 de marzo de 2024
Clic en la foto para ampliar

Foto: Ajuntament d'Alzira
Ver imágenes de esta noticia
1

 La recaptació de les cadires de la processó de Divendres Sant serà per a la llar Santa Teresa Jornet

Enguany s’ha incrementat el número de cadires al llarg del recorregut


 

.-000342

 
 
 
L’Ajuntament d’Alzira ha posat a disposició del veïnat 2150 cadires per a poder vore en primera fila la processó del Divendres Sant. Una processó que congrega milers de persones per a poder contemplar tots els passos de la Setmana Santa i viure la processo més emotiva i multitudinària amb major participació de confrares i germans.

 

Enguany s’ha incrementat el nombre de cadires respecte altres anys, donat l’alta demanda. Ahir, primer dia de lloguer, s’adquiriren el 80% de les mateixes, tot i que hui i demà continuaran venent-se fins que s’esgoten. Les cadires es lloguen per un preu solidari de 5 euros i la recaptació es destina enguany a l’asil Santa Teresa Jornet d’Alzira.  La regidora de Festes, Mar Chordà ha explicat que “enguany s’ha fet un esforç per incrementar el número de cadires i s’ha inclòs en alguns punts una segona fila, tenint en compte l’expectació que causa esta processó”. 
 
El lloguer de cadires continuarà fins al pròxim dijous 28 de març a l’Ajuntament d’Alzira.  En cas que encara en quedaren divendres, es podran adquirir al quiosc de la plaça Major d’11 a 14 hores. 
Ajuntament d’Alzira

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

FiestasSemana Santa
SocialReligión y Culto

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal