

Hui s'ha repartit suc de taronja amb el lema "Trau-li suc al 15M"
Durant el dia de hui dimecres 25 de maig s'ha realitzat al mercat d'Alzira la performance "Despertar". Paral·lelament, a la Plaça del Carbó s'ha repartit suc de taronja amb el lema "Trau-li suc al 15M". Per la vesprada també s'han fet tallers de malabars.
Demà dijous es realitzaran les següents activitats:
11:00. A l' IES Josep Maria Parra es farà la performance "Despertar".
11:30. Eixirem a Alzira Ràdio, al programa "El dia per davant".
19:00. La Coordinadora Antinuclear de la Ribera es reunirà a la Plaça del Carbó per a obrir les portes als que vullguen participar. S'organitzaran les jornades d’eficiència energètica i energies renovables.
19:30. Performance "Despertar".
20:00. Cursa pel poble. Indignats i indignades faran "footing" pels carrers d'Alzira reivindicant les llibertats públiques.
A més, continuaran durant el dia de demà la fira d'intercanvi de llibres així com l'apadrinament de plantes.
Alzira per la Democràcia
Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia
No estaría nada mal que todo aquel que supiera hacer algo, lo que fuera, se pasara por allí a compartir, enseñar lo que sabe. Puede llegar a ser una gran experiencia para todos. En Valencia algunos profesores, en sus ratos libres, se están acercando al grupo allí instalado para dar clases y de paso compartir opinión con los jóvenes. Nombro los profesores por poner un ejemplo que he visto y me ha llamado mucho la atención. Pero también he visto como se organizan talleres de jabón casero, de costura, y me ha gustado la idea.
El Sábado a las 20:00 teneis un taller de danza tribal, si alguien sabe tocar percusión y se anima, que venga, nos hacen falta músicos!
Añadir un comentario