Miércoles, 24 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.228 Año: 18 Noticias: 45.879 Fotografías: 108.866 Comentarios de usuarios: 125.584
EL SEIS DOBLE
martes, 3 de enero de 2012
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 I Concurs Nacional de Pintura Ràpida en la veïna població de Guadassuar

És el primer concurs de pintura que es celebra enguany a l’aire lliure a tota Espanya


 

Amb l’inici de l’any, Guadassuar inicia els preparatius per a la celebració de les festes patronals d’hivern dedicades al seu patró Sant Vicent Mártir, titular de la parròquia des de la seua fundació.

Com és habitual en la societat actual, les principals activitats es concentren en els caps de setmana, per això el proper cap de setmana ja tindran lloc les primeres activitats programades.

 
Dissabte, 7 de gener

I Concurs Nacional de Pintura Ràpida Vila de Guadassuar. És el primer concurs de pintura que es celebra enguany a l’aire lliure a tota Espanya. El públic podrà contemplar al llarg del dia el procés creatiu que cada pintor segueix. 

Es calcula la presència de més d’un centenar de pintors procedents de tot arreu. L’organització ha aconseguit reunir un ampli ventall de premis que facen atractiva la participació en el concurs.

El jurat estarà integrat per diversos pintors, representats dels festers i regidora de Cultura. Els quadres premiats seran exhibits en la Sala d’Exposicions del centre Cultural durant les festes de sant Vicent.

 
Diumenge, 8 de gener

Esmorzar popular oferit pels festers de sant Vicent Mártir per a tots aquells que vulguen acostar-se com en anys anteriors.

Enric Mut

Cronista oficial de Guadassuar

 

Bases de participació  

 


 
 

              

            .-000070                                                           .-000132

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Archivos de esta noticia  -  Si tu navegador no abre estos archivos, pulsa el botón derecho del ratón y selecciona la opción "Guardar enlace como".

BASES DEL I CONCURS NACIONAL DE PINTURA RÀPIDA

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal