

Agraïment a la vostra labor
“La meua felicitació i que continueu molts anys més així o millor”
Cada vegada més solc entrar amb l'ordinador i llegir les notícies i informació que poseu en la vostra revista digital.
Açò em manté informat de moltes coses i que algunes vegades no podria saber-les per no haver llegit la premsa, etc.
Damunt els comentaris de la gent t'aporten, en molts casos, punts i perspectiva distinta sobre la mateixa notícia agradant-me açò també.
Està clar que algunes vegades lliges coses sense criteris o poc raonables, però en altres són interessants els comentaris i respostes.
Però, però, però, el que no veig quasi mai són articles en favor vostre agraint tot açò que he posat.
Així que aprofite l'any nou, per a donar-vos les gràcies per:
Per les hores que dediqueu a estar sempre en tots els costats.
Per traure tots els articles que se vos envien, provinguen d'on siga ( em referisc a diferents ideals polítics, etc.).
Per moltes coses més que farien falta per a detallar-ho tot el que feu.
La meua felicitació i que continueu molts anys més així o millor si es pot, je, je...
Pasqual
El Seis Doble no corregix els escrits que rep. La reproducció d'este text és literal; fidel a les paraules, redacció, ortografia i sentit de l'autor/s.
.-000166 .-000143
Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia
Me uno a la opinión de Pasqual. Mi más sincera enhorabuena y gracias por estar ahí día tras día.
Totalmente de acuerdo con la opinion de Pascual. Gracias por informarnos día a día. Os sigue mucha, mucha gente a diario.
Añadir un comentario