Domingo, 21 de julio de 2024 Edición diaria nº 6.316 Año: 18 Noticias: 46.459 Fotografías: 109.515 Comentarios de usuarios: 125.885
EL SEIS DOBLE
sábado, 26 de septiembre de 2009
Clic en la foto para ampliar

D’esquerra a dreta: Pepe Casado, Eliseo Candela, Rafael Giménez i Xavier Espanya en la presentació del torneig el passat dijous
Ver imágenes de esta noticia
1 2

 66 partits es jugaran hui en la III edició del Torneig de Futbol Ciutat d'Alzira “TORCAF”

Candela destaca la importancia i el gran nivell del torneig


Amb els partits de la serie B de la categoría cadet entre el Ciutat d'Alzira i el CD L'Alcúdia que comença a les 18:30 hores i el l'Alcúdia EMFU contra el Racing d'Algemesi, programat per a les 20:15 hores, arranca esta vesprada la III edició del Torneig de Futbol Ciutat d'Alzira -TORCAF- que es juga a Tulell entre este cap de setmana i el primer del mes d'Octubre.

Seràn un total de 66 partits els que disputarán 800 jugadors procedents de 18 escoles i 52 equips.

En la presentació cel.lebrada el dijous a la Casa de la Cultura, el regidor d'Esports, Eliseu Candela, resaltá "la importancia i el gran nivell d'este torneig" que combina escoles de primera fila com el València, el Llevant, el Gandía i el Plus Xàtiva, amb altres més modestes.

Precisament el president del Ciutat d'Alzira FB, club organitzador del torneig, Rafael Giménez, va destacar que el TORCAF "dona la posibilitat de guanyar-lo a escoles modestes" en estar dividit en dos series i al mateix temps "la vocació comarcal del torneig, perque entre les tres edicions disputades han passat la práctica totalitat de clubs de la Ribera".

Per la seua part, el coordinador del TORCAF, Pepe Casado, va incidir en "la participació d'equips de la categoría autonòmica en infantils i cadets, el que suposa un major atractiu per al espectador".

El canal Ribera Televisió transmetrà en diferit totes les finals d'este torneig que es juga entre hui divendres i el proxim diumenge en les categoríes infantil i cadet i els dies 2,3 i 4 d'octubre, pel que fa a totes les categoríes del futbol 7.

El TORCAF està organitzat pel club Ciutat d'Alzira FB i patrocinat per la regidoría d'Esports de l'Ajuntament d'Alzira. 

Xavier Espanya

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Josele - 26/09/2009
Enhorabuena al Ciutat d'Alzira. La UD Alzira no es capaza de organizar torneos de este nivel y sin embargo son los que siempre están ahí en boca de todos. Pido desde aquí que apoyemos más al Ciutat. Hay, o debe de haber, para todos.
U.D.A - 26/09/2009
Per que per a apoiar al Ciutat tens que tirar per terra a la UD ALZIRA. Crec que es prou normal que la UD estiga en boca de tots com tu be dius. ja que es un club amb 87 anys d´historia i per a mi com per a molta gent d´aquest poble es un sentiment que havem tingut desde ben xicotets. Vullgues o no, la UD a dia de hui es el referent Futbolistic al nostre poble i si esta en boca de tots sera perque la UD ALZIRA te una major masa social, que la que te el ciutat, i a la cap i a la fi, com he dit abans el futbol es un sentiment i el meu esta al costat de la UD desde ben menut.
Anónimo - 26/09/2009
La UD Alzira también tiene su torneo, no trates ahora de hacer gerras donde no las hay
JJ - 27/09/2009
Josele mira como esta el tema de los "apoyos" ,que los niños del futbol 11 de la UD Alzira no tienen donde entrenar ni donde jugar, como para hacer un torneo.
Mira bonito, tu apoya al Ciutat d'Alzira i deja a la UD Alzira en paz. Por que si nos ponemos a hablar de apoyos no acabamos.
El tiempo y con los mismos medios pondrá a cada uno es su sitio.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal