

"Pel PR-CV 434 hem arribat als Miradors i a l'Alt de la Lletrera, llocs des d'on hi han magnífiques vistes de la mar fins al mateix Montgó"
._0005267
Esta setmana el Club de Senderisme Baladre d'Alzira hem estat a Pinet, recorrent el barranc del Surar on hem trobat un bon grapat de sureres, el Pla de la Junquera amb les restes de la pinada de pinastre (pí rodeno) i la basseta del surar.
Pel PR-CV 434 hem arribat als Miradors i a l'Alt de la Lletrera, llocs des d'on hi han magnífiques vistes de la mar fins al mateix Montgó i, com ens passa a nosaltres, el perfil d'Eivissa. També ens hem deleitat amb el majestuós Mondúber i el Molló de la Creu.
Tantmateix caminant per la Ruta Botànica dels Surars (ST-CV 1) ens hem assabentant de la flora que anavem trobant-nos pel camí, fins arribar de nou a Pinet.
Si voleu acompanyar-nos en la rutes que realitzem cada setmana, poseu-vos en contacte amb nosaltres a través del correu: [email protected].
El Seis Doble no corregix els escrits que rep. La reproducció d'este text és literal; fidel a les paraules, redacció, ortografia i sentit de l'autor/s.
._000500VD
Añadir un comentario