Jueves, 18 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.222 Año: 18 Noticias: 45.843 Fotografías: 108.825 Comentarios de usuarios: 125.569
EL SEIS DOBLE
viernes, 11 de mayo de 2018
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 El verdader homenatge a la taronja a Alzira seria recolzar als agricultors i no alçar murs

Hem de demanar als polítics més interès per l'agricultura i els seus productes


 

¡Qué curioso!

----------------------------------------------

Pascual Martí

 

Que curiós que en montons d'anys ningú ha defés la taronja valenciana ni als seus agricultors i ara apareix este panel a mitja avinguda.

Perqué dic açò?.

Tan senzill, cóm que mai hem vist publicitats en el nostre Canal 9, ni en la Generalitat, ni en la Diputació, ni en cap lloc. No haguera segut molt millor fer un cartell (panel o lo que es preferixca) molt més gran, en la carretera, que ho veja tot el que passe i s'enteren de lo orgullosos que estem de ser la Pàtria i Llontja de la Taronja?. La veritat és que dins del poble, cóm que no ho veig. Perqué no es feien campanyes per a promocionar les nostres taronges? no haguera ajudat a l'agricultor i als seus comerços?.

Han deixat perdre una immensa cantitat de terres de tarongers per la falta de respals i ajudes a estos increibles agricultors nostres, que any rere any no han vist ajudes per cap lloc i menys encara que defenguéren la nostra preciosa e “Internacional Taronja”.

El famós caqui, si que ho hem vist publicitat a bombo y platillo, en unes campanyes i despeses tremendes per a la seua promoció, pero veem que per a la taronja no ha quedat res, per a variar.

Qué passa ara en el caqui? pues que ni mes ni meyns no està donant el resultat esperat (per alguns)

Teníem un producte fantàstic i reconegut, la taronja, que ho estem deixant perdre i que ara molts s'arrepentixen d'haver-ho fet.

Tenim que demanar a les nostres autoritats que presten més atenció a este colectiu d'agricultors i els nostres productes i que siguen capaços de defendre-ho en tot lo món.

Cóm és possible que per a les nostres taronges, exigixquen de la Comunitat Europea uns controls tan estrictes i deixen entrar per atres ports europeus taronges de l'estranger sense els controls sanitaris adequats? Per qué ni la Generalitat, ni la Diputació, ni el Ministeri d'Agricultura posen el crit en el cel?.

On tenim a estos diputats valencians que deurien, en ungles i dents, barallar per nosatres i la nostra agricultura?.

Ho sent, pero és llamentable lo que nos succeïx i espere que alguna volta canvie, ya que la nostra comunitat es mereix ser defesa ací, en Europa i el món sancer.

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.  

 

 

 

 

 


 

 .-000006

.-000291
.-000342 
._000530

 


El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Pere Peres - 11/05/2018
Paqual, podries ensenyar-te a escriure en valencià correctament i així sols faries el ridícul pel que escrius i no per com ho escrius.
Salutacions.
Juanes - 11/05/2018
El muro de la naranja, me parece fantástico que se ensalce nuestra naranja, ya va siendo hora, pero como dice el amigo Pascual, en un sitio donde lo vea todo el mundo, no solamente los que ya lo sabemos, o mejor, en un sitio donde sirva para detener la entrada de naranjas de Marruecos, de Sudafrica, o de cualquier otro país extranjero, mientras que la nuestra se queda en los árboles, o nos la pagan a bajo precio, ( de ahí que el agricultor opte por cambiar a caqui, o a boniatos ), como todos sabemos esto esta permitido por la UE, y parece ser que nadie, absolutamente nadie, hace nada por impedirlo, los políticos solo se preocupan de " apoltronarse ", esto es mucho más importante que como se escriba sr. pere peres, y sobre todo si al tipo de escritura al que se refiere es el de la AVL, a la vista esta que ningún partido a echo nada por Valencia, lo que uno ha aprobado, el otro lo ha potenciado, y viceversa, siempre en contra de nuestros intereses, si queréis continuar en esta misma tónica, " VOTEU, VOTEU, QUE PARDALETS TINDREU ".
Benito - 11/05/2018
"Qué passa ara en el caqui? pues que ni mes ni meyns no està donant el resultat esperat"
Y pensar que se llegó a decir de Expokaki que "es una universidad de la agricultura".
anarco - 11/05/2018
El mini muro de la verguenza es un intento por simular que se hace algo por la agricultura por parte del tripartito urbanita y lo unico que hacen una vez mas el ridiculo, seria mas util hacer un muro entre Alzira y Benimuslem- Alberique a lo Trump, para evitar que no entren Panquemados irregulares en el termino de Alzira y nos hundan nuestro buque insignia de fama universal, La Reganya.
Pascual - 11/05/2018
Pere Peres. Lo teu és crònic. Pots dir-me lo que està mal i aixina m'ensenye?. Això sí, que siga en normes del Puig i no catalanes, perque d'això no tinc el menor interés. Quan em jubile, ya t'ho he dit, faré uns cursos de valencià, valencià, que falta em fa i ho reconec, ya que no vaig de llest per ahí cóm molts. Si no t'agrada l'artícul, puix val, ya que solament faltaria que els agradara a tots, pero ya veig que et dona lo mateix l'agricultura valenciana, els seus productes i moltes coses valencianes, perque mai s'ha vist res teu en eixe sentit. Pero això és cosa de cada u. Una salutació.
Pere Peres - 11/05/2018
Pasqualet, home de Déu! intentar ensenyar-te a escriure em costaria més que enganxar l'haca al carro... Què t'he fet jo per a que m'imposes semblant penitència?
Rosa Maria de Dios - 12/05/2018
Somos españoles, y pocos hay ya valencianos para ese fanatismo que se ha creado de exigir que se escriba y se lea el valenciano, ha sido y será siempre un dialecto que solo sirve en los valencianos, fuera de ellos es el castellano. Ya hay bastante de expresarse en valenciano que en nuestra Valencia hay muchos castellanos y es de mala educación las noticias darlas sin el idioma español. Y me considero muy valenciana nacida de Valencia, pero esto se estas pasando de tanto fanatismo por el valenciano.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal