

Dels 584.833 kg que es van arreplegar l’any 2015, en 2018 el vidre que es va arreplegar a la nostra ciutat ascendeix als 610.621 kg
La població alzirenya està cada vegada més conscienciada en la importància de reciclar. Per cada tona de vidre reciclat s'estalvien 130 quilos de combustible i 1.200 de matèria primera.
El vidre és un material 100% reciclable que no perd les seves propietats físiques ni disminueix la seva qualitat en el procés de reciclatge.
El regidor socialista i responsable de l’àrea de Serveis Urbans, Fernando Pascual, ha manifestat que “Alzira està fent be les coses. Cada vegada els azirenys i alzirenyes som més conscients de la necessitat de reciclar, tant per cuidar el medi ambient com per mantindre una ciutat més neta”.
Este increment del reciclatge de vidre s’ha aconseguit gràcies al foment i campanyes realitzades per la regidoria de Serveis Urbans que pretenen sensibilitzar a la ciutadania alzirenya.
Añadir un comentario