Jueves, 18 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.222 Año: 18 Noticias: 45.843 Fotografías: 108.825 Comentarios de usuarios: 125.569
EL SEIS DOBLE
miércoles, 10 de mayo de 2023
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 Serveis Urbans d'Alzira exigeix a la companyia responsable la retirada d'un pal que dificulta el pas dels vianants

Al carrer Antiga Avidesa


._000798

Des de la regidoria de Serveis Urbans, que rems realitzar una queixa publica a la companyia Telefònica està sent objecte d'una denúncia pública per part de l'ajuntament d'Alzira, per la seua deixadesa en la reparació d'un pal en una via pública com és el carrer de l'antiga Avidesa, que s'ha convertit en un perill per als vianants.
 

 

Després de diverses gestions amb la seua central, la companyia no ha solucionat el problema, la qual cosa ha portat a la present denúncia pública. El pal de Telefónica es troba en una zona de molt de trànsit per als vianants, la qual cosa augmenta el risc per a la seguretat dels transeünts.

 

Fernando Pascual, regidor responsable de l'àrea de Serveis Urbans, considera inacceptable que una empresa com Telefónica no atenga ràpidament les demandes dels ciutadans en matèria de seguretat viària, especialment quan es tracta d'una infraestructura que pot afectar la integritat física de les persones.

 

Aquesta denúncia pública es fa amb la finalitat que Telefónica prenga mesures immediates per a reparar el pal i evitar possibles accidents que puguen ser perjudicials per a la salut i seguretat de la comunitat.

 

“Exigim una resposta urgent per part de Telefónica, i ens reservem el dret d'emprendre accions legals si no es prenen les mesures necessàries en un termini raonable. Afirma Pascual”

 

Els ciutadans d'Alzira mereixen una ciutat segura i amb serveis de qualitat, i no poden continuar patint els riscos que suposa la falta d'atenció per part de les empreses que operen a la nostra ciutat.
Regidoria de Serveis Urbans
 
 
 .-000143
._000575
 
 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

SocialServicios Públicos

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Telefonico - 10/05/2023
Pascual, el que tindrieu que haber fet es parlar amb Telefònica abans d'executar l'obra, i que hagueren fet un canalitzat per la nova vorera, i no deixar els postes que están ahi desde que Franco era cabo, però clar, com vos volieu penjar la medalleta abans d'eleccions de fer la vorera, tot apreses i corregudes, ara resulta que vos heu topat amb una altra "administració" que va lenta com vosaltres si no es temps d'eleccions.
No + barro - 10/05/2023
Es solo un poste y hay que adecuarlo a las normas de seguridad vial. ¿ Y qué hacemos con las docenas de postes de telefonica que hay en todo el Respirall?
Algunos están en lugares más peligrosos tanto para peatones como para el tráfico rodado.
Espero se hayan hecho requerimientos a telefonica, pero llama la atención que no se publícate por parte de esta regidoria de forma tan contundente.
En este caso la sensibilidad a la que hace referencia el regidor es mayor porque afecta a más vecinos y desde hace docenas de años.
Toni - 11/05/2023
Pues pasen por la sor y verán el póster de lus que ocupa un carril desde hace años y sin señalizar
Telefonico - 12/05/2023
Pascual, en Juliol de 2022 Google diu que eixe cable no estaba on està ara. No l'haureu cambiat de lloc vosaltres al fer l'obra per a queixar-se? Fa menys d'un any..
https://ibb.co/bzMDxB8
https://www.google.es/maps/@39.1420971,-0.4252387,3a,50.6y,286.01h,93.39t/data=!3m6!1e1!3m4!1sUTPIfvkdNAMQgNtvS4cUww!2e0!7i16384!8i8192

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal